Εκκενώθηκε συρμός του ΗΣΑΠ στο Μοσχάτο

Ο συρμός αποσύρθηκε στο αμαξοστάσιο για τεχνικό έλεγχο
31
Ιανουάριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σε ανακοίνωση της η ΣΤΑΣΥ αναφέρει πως συρμός στη Γραμμή 1 του Μετρό εκκενώθηκε στις 2 το μεσημέρι της Παρασκευής στον σταθμό Μοσχάτο, λόγω τεχνικής βλάβης, που προκάλεσε έκλυση καπνού, πιθανότατα κατά το φρενάρισμα.

Ο συρμός αποσύρθηκε στο αμαξοστάσιο για τεχνικό έλεγχο.

Το περιστατικό προκάλεσε προσωρινά μικρές καθυστερήσεις μέχρι την πλήρη αποκατάσταση της κυκλοφορίας στη Γραμμή.

«Σας ενημερώνουμε, ότι συρμός στη Γραμμή 1 του Μετρό εκκενώθηκε στις 2 το μεσημέρι της Παρασκευής στον σταθμό Μοσχάτο, λόγω τεχνικής βλάβης, που προκάλεσε έκλυση καπνού, πιθανότατα κατά το φρενάρισμα. Ο συρμός αποσύρθηκε στο αμαξοστάσιο για τεχνικό έλεγχο. Το περιστατικό προκάλεσε προσωρινά μικρές καθυστερήσεις μέχρι την πλήρη αποκατάσταση της κυκλοφορίας στη Γραμμή», αναφέρει η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ