Ένας Άγγελος που χάρισε ζωή – Στο Βερολίνο η καρδιά του 3χρονου – Στην Αθήνα η κηδεία του

Μετά τη διάγνωση του παιδιού ως εγκεφαλικά νεκρού, η οικογένεια – παρά τον αδιανόητο πόνο της – πήρε μια γενναία απόφαση: να δωρίσει τα όργανά του, χαρίζοντας ζωή σε άλλα παιδιά
4
Φεβρουάριος
2025
Ένας Άγγελος που χάρισε ζωή - Στο Βερολίνο η καρδία του 3χρονου

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η τελευταία πράξη του δράματος στην υπόθεση κακοποίησης του 3χρονου Άγγελου που συγκλόνισε το πανελλήνιο αναμένεται να γραφτεί στην Αθήνα. Το αγοράκι μετά τον βασανισμό που έζησε στα χέρια της μητέρας και του πατριού του άφησε την τελευταία του πνοή ενώ τα όργανά του δωρίστηκαν με απόφαση της γιαγιάς του. Η σορός του 3χρονου αναμένεται να μεταφερθεί απόψε με το πλοίο της γραμμής στην Αθήνα όπου και θα γίνει η κηδεία του, σύμφωνα με το cretalive.gr.

Η γενναία απόφαση

Μετά τη διάγνωση του παιδιού ως εγκεφαλικά νεκρού, η οικογένεια – παρά τον αδιανόητο πόνο της – πήρε μια γενναία απόφαση: να δωρίσει τα όργανά του, χαρίζοντας ζωή σε άλλα παιδιά. Η καρδιά του μικρού Άγγελου ταξίδεψε μέχρι το Βερολίνο, ενώ οι νεφροί του μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός στην Αθήνα.

Η υπόθεση που συγκλόνισε ολόκληρη την Ελλάδα και σκόρπισε θλίψη, ταυτόχρονα ανέδειξε τη δύναμη της ανθρωπιάς μέσα από τη δωρεά οργάνων. Ο μικρός Άγγελος, μόλις τριών ετών, υπήρξε θύμα απάνθρωπης κακοποίησης από την ίδια του τη μητέρα και τον σύντροφό της. Οι γιατροί στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου έδωσαν τιτάνια μάχη να τον κρατήσουν στη ζωή, όμως η έκβαση ήταν τραγική.

Η διαδικασία λήψης των οργάνων πραγματοποιήθηκε μέσα σε φορτισμένη συναισθηματικά ατμόσφαιρα. Οι γιατροί και το προσωπικό της ΜΕΘ Παίδων κράτησαν ενός λεπτού σιγή στη μνήμη του παιδιού, αποτίοντας έναν ελάχιστο φόρο τιμής. Ο Ελληνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων, μέσω σχετικής ανακοίνωσης, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του για την απόφαση της οικογένειας, αναδεικνύοντας τη σημασία της δωρεάς οργάνων ως την ύψιστη πράξη αλληλεγγύης.

Στη συγκλονιστική, όπως γράφει σε ανάρτησή του ο υπουργός Υγείας, στιγμή της προσφοράς του μικρού Άγγελου, αναφέρεται ο Άδωνις Γεωργιάδης, επισημαίνοντας ότι «θα χαρίσει ζωή σε ασθενείς συνανθρώπους μας μέσω της δωρεάς οργάνων του».

«Εκφράζω θερμές ευχαριστίες προς τη Διοίκηση του Πα.Γ.Ν. Ηρακλείου, τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων και σε όλο το προσωπικό του Νοσοκομείου, τον Ελληνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων καθώς και στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Ηρακλείου για την άψογη και άμεση συνεργασία τους», αναφέρει στην ανάρτησή του στο X ο κ. Γεωργιάδης.

«Ιδιαίτερη αναφορά και τον αμέριστο σεβασμό μας προς τη γιαγιά του μικρού αγοριού, για την υπέρτατη απόφαση της δωρεάς, η οποία μας υπενθυμίζει τη δύναμη της ανθρωπιάς και της αλληλεγγύης. Ευχόμαστε η πράξη της να αποτελέσει έστω και μια ελάχιστη παρηγοριά στον ανείπωτο πόνο που βιώνει», τονίζει χαρακτηριστικά.

«Η δωρεά συμπαγών οργάνων να θυμάστε ότι αποτελεί την μέγιστη προσφορά ζωής και ανθρωπιάς», καταλήγει ο υπουργός Υγείας.

 

Το δράμα του μικρού Άγγελου είναι μια ιστορία που δεν πρέπει να ξεχαστεί. Είναι ένα ακόμα ηχηρό μήνυμα ενάντια στην παιδική κακοποίηση, μια κραυγή αφύπνισης για την κοινωνία μας. Ταυτόχρονα, όμως, αποτελεί κι ένα παράδειγμα πως, ακόμα και μέσα από το πιο σκοτεινό γεγονός, μπορεί να γεννηθεί ελπίδα.

 

 

ΔΕΗ: Η αλήθεια για την απολιγνιτοποίηση και το αναπτυξιακό μέλλον της Δυτικής Μακεδονίας

Για δεκαετίες, ο λιγνίτης αποτέλεσε τη ραχοκοκαλιά του ελληνικού…

Zeekr 7GT: Ηλεκτρικές επιδόσεις-φωτιά με 646 ίππους και φόρτιση-ρεκόρ

Η Zeekr ανεβάζει κατακόρυφα τον πήχη στην κατηγορία των…

Σοκ στο Περιστέρι: Άγρια επίθεση 40 ανηλίκων με μαχαίρια και καδρόνια – Χτύπησαν κορίτσι στο πρόσωπο

Σκηνές απόλυτου τρόμου εκτυλίχθηκαν στην πλατεία Μακρυγιάννη στο Περιστέρι,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ