Στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης πρόκειται να πραγματοποιηθεί η μεταμόσχευση νεφρών του μικρού Άγγελου σε 37χρονο.
Η γιαγιά του παιδιού, αφού ενημερώθηκε για τον εγκεφαλικό θάνατό του μετά την άγρια κακοποίησή του από την 26χρονη μητέρα του και τον 44χρονο σύντροφό της, ζήτησε τη δωρεά των οργάνων του.
Η διαδικασία λήψης των οργάνων ξεκίνησε το πρωί στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου, με τους νεφρούς να μεταφέρονται άμεσα στη Θεσσαλονίκη. Με την άφιξή τους στο Ιπποκράτειο, πραγματοποιήθηκαν οι απαραίτητες εξετάσεις για τον έλεγχο της συμβατότητας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η μεταμόσχευση αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα, με λήπτη έναν 37χρονο άνδρα που πάσχει από χρόνια νεφρική ανεπάρκεια.
