Το σεισμολογικό δίκτυο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών ανακοινώνει τρεις νέες σεισμικές δονήσεις 4,0, 4,1 και 4,6 Ρίχτερ στις 19:50, στις 20:03 και στις 20:16 αντίστοιχα. Το επίκεντρο των δονήσεων εντοπίζεται στο θαλάσσιο χώρο 26 χιλιόμετρα νότιο – νοτιοδυτικά της Αρκεσίνης Αμοργού.

Με τις σεισμικές δονήσεις να συνεχίζονται με απόσταση λεπτών, το νησί της Σαντορίνης κηρύχθηκε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης μέχρι τις 3 Μαρτίου.
Οι δονήσεις είναι χιλιάδες από την έναρξη του φαινομένου την περασμένη Παρασκευή, με τη μεγαλύτερη έως τώρα να είναι εντάσεως 5,2 ρίχτερ Nοτιοδυτικά της Αμοργού.
Η ομάδα των επιστημόνων μελετά τα στοιχεία για να αποφανθεί αν πρόκειται για σεισμική ακολουθία που σταδιακά θα εκτονωθεί και παράλληλα κάνει συνεχείς μετρήσεις στο υποθαλάσσιο ηφαίστειο Κολούμπο στη Σαντορίνη.
Υπενθυμίζεται η ανακοίνωση του Δήμου Θήρας για τα προληπτικά μέτρα προστασίας
ΕΚΠΑ: 7.700 σεισμοί σε 9 ημέρες μεταξύ Σαντορίνης και Αμοργού – Μεγαλώνει ο κίνδυνος κατολισθήσεων
