Η κηδεία του 3χρονου Άγγελου, που πέθανε μετά από κακοποίηση από τη μητέρα του και τον σύντροφό της, τελέστηκε στην Καλλιθέα, συγκλονίζοντας όσους παρευρέθηκαν.
Ένας Άγγελος που χάρισε ζωή – Στο Βερολίνο η καρδιά του 3χρονου – Στην Αθήνα η κηδεία του
Συγγενείς, φίλοι και απλοί πολίτες αποχαιρέτησαν το μικρό αγόρι, αφήνοντας λευκά τριαντάφυλλα και το αγαπημένο του αρκουδάκι. Ο βιολογικός του πατέρας, η γιαγιά του και άλλα μέλη της οικογένειας ήταν παρόντες, ενώ στο λιμάνι του Πειραιά συγγενείς υποδέχθηκαν τη σορό του, που μεταφέρθηκε από το Ηράκλειο. Κατά την έξοδο του λευκού φέρετρου, ακούγονταν φωνές που έλεγαν «Άγγελε, δεν είσαι μόνος σου».
