Τη κηδεία του γιου της Βασίλη που θα γίνει αύριο, Τετάρτη (19/2), στις 1200 το μεσημέρι από τον μητροπολιτικό ναό του Αγίου Αχιλλίου της Λάρισας αναγγέλλει με ανάρτησή της στο Facebook η μητέρα του Σοφία.
Η ανάρτηση συνοδεύεται από έναν στίχο από τους Ψαλμούς του Δαβίδ που αναφέρει: «Επληθύνθη επ’ εμέ αδικία ΥΠΕΡΗΦΑΝΩΝ, εγώ δε εν όλη καρδία μου εξερευνήσω τας εντολάς Σου».
«Αύριο καρδούλα μου, στον Άγιο Αχίλλειο», προσθέτει.
Υπενθυμίζεται ότι χτες αναγνωρίστηκε η σορός του 39χρονου από τη μητέρα του στον Τύρναβο όπου βρέθηκε σε προχωρημένη σήψη
