Θεσσαλονίκη: Ποινή 5 ετών σε 29χρονο που μαχαίρωσε σκύλο και είχε καταγγελθεί για ενδοοικογενειακή βία

Η υπόθεση αποκαλύφθηκε τον Αύγουστο του 2021 και καταγγέλθηκε από μέλη φιλοζωικής οργάνωσης
19
Φεβρουάριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ποινή φυλάκισης επιβλήθηκε σε έναν 29χρονο άνδρα από το Μικτό Ορκωτό Εφετείο Θεσσαλονίκης, ο οποίος καταδικάστηκε σε πέντε χρόνια και τέσσερις μήνες κάθειρξης, καθώς και σε χρηματική ποινή 25.000 ευρώ. Ο άνδρας είχε μαχαιρώσει ένα αδέσποτο σκυλί και είχε βάλει το πιτ-μπουλ του να το κατασπαράξει. Η αποτρόπαια πράξη αποκαλύφθηκε τον Αύγουστο του 2021 και καταγγέλθηκε από μέλη φιλοζωικής οργάνωσης.

Το Δικαστήριο τον έκρινε εκ νέου ένοχο, μεταξύ άλλων για θανάτωση ζώου συντροφιάς, επικυρώνοντας την πρωτόδικη απόφαση. Ενόψει του Εφετείου είχε αφεθεί ελεύθερος υπό όρους. Ο 29χρονος δεν παρέστη στη δίκη και κατά συνέπεια αναζητείται πλέον ως φυγόποινος για να εκτίσει την ποινή του.

Ο ίδιος τον τελευταίο καιρό καταγγέλθηκε κατ’ επανάληψη από πρώην συντρόφους του για συνεχόμενα περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας και απειλής, για τα οποία οδηγήθηκε να δικαστεί στο Αυτόφωρο. Είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα σε ένα 24ωρο τον κατήγγειλαν δύο γυναίκες για ισάριθμα περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας, ενώ μία τρίτη γυναίκα κατήγγειλε ότι προκάλεσε φθορές στο σπίτι της βάζοντας φωτιά.

Νέο «αίμα» στο ευρωπαϊκό μέτωπο κατά της διαφθοράς: Οι επιλογές του Αρείου Πάγου για τους εντεταλμένους εισαγγελείς

Οι συγκεκριμένοι λειτουργοί της Δικαιοσύνης αναλαμβάνουν το βαρύ έργο…

MEGA και Αγγελική Νικολούλη συνεχίζουν μαζί για ακόμα μία σεζόν

 Η απόλυτα επιτυχημένη πορεία του «Φως στο Τούνελ» συνεχίζεται…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ