Η κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας αποκαταστάθηκε, μετά την εφαρμογή κυκλοφοριακών ρυθμίσεων λόγω της πορείας που πραγματοποιήθηκε σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Η κυκλοφορία είχε διακοπεί νωρίτερα στη λεωφόρο Αμαλίας.
Σύμφωνα με την ενημέρωση από την ΕΛΑΣ, πραγματοποιήθηκαν έξι προσαγωγές κατά τη διάρκεια ελέγχων πριν την έναρξη της πορείας.
Οι σταθμοί του μετρό «Πανεπιστήμιο» και «Σύνταγμα» άνοιξαν, ωστόσο υπήρξε διακοπή ρεύματος στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο στην Ομόνοια, με αποτέλεσμα περίπου 150 επιβάτες να περιμένουν το τρένο.
Σημειώνεται ότι στις 19:00 θα ξεκινήσει μεγάλη συναυλία στο Σύνταγμα.
