Σε κρίσιμη κατάσταση οι πέντε πολυτραυματίες από την πυρκαγιά στη Β. Μακεδονία που νοσηλεύονται στη Θεσσαλονίκη

Σήμερα αναμένονται στην πόλη οι υπουργοί υγείας και εξωτερικών της Βόρειας Μακεδονίας για να ενημερωθούν για την πορεία των εγκαυματιών και να ευχαριστήσουν την Ελλάδα.
18
Μάρτιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Συνεχίζουν να νοσηλεύονται στο νοσοκομείο Παπανικολάου της Θεσσαλονίκηςτρεις εγκαυματίες από την πυρκαγιά που είχε ξεσπάσει σε κλαμπ στην πόλη Κότσανι, της Βόρειας Μακεδονίας. Σοβαρή, αλλά σταθερή κρίνεται η κατάστασή τους. Οι άλλοι δύο τραυματίες νοσηλεύονται στο στρατιωτικό νοσοκομείο 424, ενώ άλλοι τρεις στο νοσοκομείο 401, στην Αθήνα. Στη Θεσσαλονίκη, βρίσκονται συγγενείς και φίλοι των ατόμων που νοσηλεύονται στα δύο νοσοκομεία. Σήμερα αναμένονται στην πόλη οι υπουργοί υγείας και εξωτερικών της Βόρειας Μακεδονίας για να ενημερωθούν για την πορεία των εγκαυματιών και να ευχαριστήσουν την Ελλάδα, συνοδευόμενοι από τους Έλληνες υφυπουργούς Εξωτερικών, Τάσο Χατζηβασιλείου και Μακεδονίας Θράκης, Κώστα Γκιουλέκα.

Οικονομικός μετασχηματισμός και επενδύσεις 3 δισ. ευρώ από τον όμιλο AKTOR

Σε μια ιστορική καμπή για το ελληνικό επιχειρείν, ο…

Ανακοίνωση του ΚΚΕ Για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών

Το ΚΚΕ έχει ασίγαστο μέτωπο με ό,τι “ναρκώνει” το…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ