Ποινή φυλάκισης 30 μηνών με αναστολή επέβαλε το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων στον Αλέξανδρο Λυκουρέζο, για οφειλές προς τρεις πρώην εργαζόμενους του δικηγορικού του γραφείου. Η δίκη διεξαγόταν σε δεύτερο βαθμό.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, μετά το κλείσιμο του γραφείου του δικηγόρου, κάποιοι εργαζόμενοι δεν έλαβαν τα επιδόματα και το δώρο Πάσχα που δικαιούνταν, με αποτέλεσμα να κινηθούν νομικά διεκδικώντας τα δεδουλευμένα τους. Με την πάροδο του χρόνου ένα μέρος της οφειλής εξοφλήθηκε, με το ποσό να ανέρχεται πλέον σε περίπου 35.000 ευρώ.
Ο δικηγόρος του Αλέξανδρου Λυκουρέζου, Θρασύβουλος Κονταξής, μιλώντας στο Πρωινό του ΑΝΤ1 υποστήριξε πως αν ο εντολέας του δεν ήταν τόσο γνωστός η υπόθεση θα είχε λήξει με πολύ μικρότερη ποινή, πιθανώς με μόλις τριών μηνών φυλάκιση. Επιπέον, τόνισε πως ο πελάτης του είναι ιδιαίτερα στενοχωρημένος για την εξέλιξη της υπόθεσης.
«Σε κάποιους εργαζομένους και ένα τμήμα αυτών, ενός επιδόματος και ενός δώρου. Για τρεις εργαζόμενους. Δεν είναι αμετάκλητη η απόφαση, έχει καθαρό ποινικό μητρώο. Θα δούμε τι θα γράψει η απόφαση, γιατί έτσι και αλλιώς κατέβαλε κάθε προσπάθεια για να καλυφθούν τα μη καταβληθέντα, οπότε θα προσφύγει και στον Άρειο Πάγο», δήλωσε ο κ. Κονταξής.
