Μέσω νεότερης ενημέρωσης αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό που διεξαγόταν μόνο στο τμήμα Κηφισιά – Ταύρος.
Προβλήματα στην κυκλοφορία του ΗΣΑΠ καταγράφονται το μεσημέρι της Τετάρτης (19/3) καθώς έχει διακοπεί η κυκλοφορία των συρμών από τον Ταύρο έως τον Πειραιά, λόγω τεχνικού προβλήματος στη σηματοδότηση.
Σύμφωνα με τη ΣΤΑΣΥ, οι συρμοί του ηλεκτρικού κινούνται μόνο από τον σταθμό της Κηφισιάς έως τον Ταύρο. Συγκεκριμένα, δεν εξυπηρετούνται οι σταθμοί Καλλιθέα, Μοσχάτο, Φάληρο και Πειραιάς
Η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ:
Σας ενημερώνουμε, πως προσωρινά η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό διεξάγεται στο τμήμα Κηφισιά – Ταύρος, λόγω τεχνικού ζητήματος στη σηματοδότηση. Δεν εξυπηρετούνται οι σταθμοί Καλλιθέα, Μοσχάτο, Φάληρο και Πειραιάς.
