Συνεχίζεται σήμερα, Παρασκευή 21 Μαρτίου, η δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη, με την δεύτερη καταγγέλλουσα να τον κατηγορεί για απόπειρα βιασμού.
Έκπληξη προκάλεσε η απουσία της συζύγου του, Ελπίδας Νίνου, που μέχρι και σήμερα βρισκόταν συνεχώς στο πλευρό του. Από τη δίκη, όμως, έλειπαν και οι μάρτυρες. Η Κάτια Δανδουλάκη, η Λένα Δροσάκη και η Εβελίνα Παπούλια δεν έδωσαν το παρών στο δικαστήριο, με αποτέλεσμα όταν ο πρόεδρος ενημερώθηκε να αιτηθεί επιβολή προστίμου ύψους 500 ευρώ.
Σύμφωνα με τον νόμο, οι μάρτυρες είναι υποχρεωμένοι να εμφανίζονται σε κάθε δίκη, λόγω του ότι μπορεί κάποιος μάρτυρας να αρρωστήσει ή για ανυπέρβλητους λόγους μην μπορεί να παραστεί, άρα πρέπει να ακολουθήσει στη διαδικασία ο επόμενος μάρτυρας.
«Η κολλητή της καταγγέλλουσας ρωτήθηκε αν η φίλη της λέει την αλήθεια. Ο κύριος Καρκάς απ΄ όσο γνωρίζω θα καταθέσει. Τώρα αν είναι φίλοι δεν το γνωρίζω. Παπούλια, Δανδουλάκη ήταν μάρτυρες και τις περιμένουμε αλλά δεν ξέρουν τίποτα για το περιστατικό, μιλάνε για άσχετα πράγματα. Όταν δεν κάνεις καμία προσημείωση στο ημερολόγιο που γράφεις, κάτι σημαίνει. Υπάρχει μάρτυρας του εργοδότη που ήταν εκεί όταν γινόταν η παράσταση», είπε ο Μιχάλης Δημητρακόπουλος, δικηγόρος του Πέτρου Φιλιππίδη.
