Στη ΜΕΘ για τρίτο 24ωρο ο 8χρονος που πνίγηκε με πορτοκάλι στη Λάρισα

Διασωληνωμένος συνεχίζει να νοσηλεύεται ο 8χρονος που πνίγηκε ενώ έτρωγε πορτοκάλι σε σχολείο στη Λάρισα
23
Μάρτιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Κρίσιμες παραμένουν οι επόμενες ώρες για το 8χρονο αγόρι που πνίγηκε ενώ έτρωγε πορτοκάλι σε σχολείο στη Λάρισα, με τη μάχη των γιατρών να συνεχίζεται για τρίτη συνεχόμενη ημέρα.

Το παιδί νοσηλεύεται στη ΜΕΘ Παίδων του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας, διασωληνωμένο και σε πλήρη καταστολή, ενώ υποβλήθηκε σε δεύτερη αξονική τομογραφία, με μία ακόμη να προγραμματίζεται τις επόμενες ημέρες. Οι γιατροί παρακολουθούν στενά την κατάστασή του και σχεδιάζουν την αφύπνισή του, ακολουθώντας το προβλεπόμενο πρωτόκολλο.

Σύμφωνα με τον ANT1, παραμένει άγνωστο πόσος χρόνος μεσολάβησε μέχρι να γίνει η πρώτη πνευμονική αναζωογόνηση στο παιδί. Του έγινε τρεις φορές ΚΑΡΠΑ, τη πρώτη φορά από τη νοσηλεύτρια, τη δεύτερη από τους διασώστες του ΕΚΑΒ που έσπευσαν στο σχολείο μέσα στο ασθενοφόρο και την τρίτη στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας που μεταφέρθηκε αρχικά ο άτυχος μαθητής. Έπειτα κρίθηκε απαραίτητο να μεταφερθεί στην ΜΕΘ Παίδων του ΠΓΝΛ.

Η ΕΛΑΣ παίρνει καταθέσεις από τους δασκάλους προκειμένου να διαπιστωθεί πως έγινε το ατύχημα και πόση ώρα έμεινε το παιδί χωρίς οξυγόνο.

Η «πρόσκληση» στο Ναύπλιο που οδήγησε σε σύλληψη και κατεπείγουσα απέλαση

Η υπόθεση έφερε στο προσκήνιο τον τρόπο με τον…

Διπλωματικό Θρίλερ Ελλάδας – Αυστραλίας: Νέα Δεδομένα για την Έκδοση του Τζέιμς Δαλαμάγκα

Μετά από έντονες διπλωματικές πιέσεις και παρασκηνιακές διαβουλεύσεις, το…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ