Το πρωί της Δευτέρας σημειώθηκε τροχαίο ατύχημα στη Λεωφόρο Καβάλας.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ένα αυτοκίνητο συγκρούστηκε με την προστατευτική μπάρα σε διάβαση του ΟΣΕ, με αποτέλεσμα να έρθει σε επαφή με καλώδια του δικτύου. Αυτό προκάλεσε βραχυκύκλωμα, επηρεάζοντας τη σιδηροδρομική γραμμή από την Αθήνα μέχρι τη Μεταμόρφωση, το σιδηροδρομικό κέντρο Αχαρνών και τα Λιόσια.
Το πρόβλημα αποκαταστάθηκε πρόσφατα στη Μεταμόρφωση, στο σιδηροδρομικό κέντρο Αχαρνών και στα Λιόσια, όμως στην περιοχή της Αθήνας εξακολουθούν να υπάρχουν δυσκολίες.
Οι επιβάτες αναγκάστηκαν να αποβιβαστούν στον σταθμό των Αγίων Αναργύρων.
