Η υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ. προχώρησε σε συλλήψεις έξι ατόμων για δωροδοκία και δωροληψία στην ιατροδικαστική υπηρεσία στη Θεσσαλονίκη. Παράλληλα συνεχίζονται οι έρευνες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αστυνομικοί έχουν ήδη περάσει χειροπέδες σε μία ιατροδικαστή, έναν νεκροτόμο, έναν ιδιοκτήτη γραφείου τελετών καθώς και σε τρεις υπαλλήλους της ιατροδικαστικής υπηρεσίας.
Οι κατηγορούμενοι φέρονται να προέβαιναν σε πράξεις εντός της υπηρεσίας δίχως την απαραίτητη άδεια, χωρίς ακόμη να έχουν γίνει περισσότερα γνωστά για τον τρόπο δράσης τους.
Επιπλέον αξίζει να σημειωθεί ότι εξετάζεται και η εμπλοκή ενός πρώην αστυνομικού, ενώ είναι πιθανό να υπάρξουν και νέες συλλήψεις εντός της ημέρας.
