Με ένα συγκινητικό βίντεο και λόγια γεμάτα τρυφερότητα για το αδικοχαμένο παιδί της, η μητέρα του αστυνομικού Γιώργου Λυγγερίδη, Ευγενία, μετρά τους μήνες από την τραγική απώλεια του γιου της.
Η κυρία Ευγενία ανέβασε στη σελίδα της στο Facebook ανέμελες στιγμές του γιου της.
«Μια καλημέρα από τον Γιώργη μας!!! 16 μήνες χωρίς εσένα… Σε αγαπάμε!!!», έγραψε στην ανάρτησή της η Ευγενία Λυγγερίδη.
