Ο Γιώργος Σιδέρης εξελέγη νέος πρόεδρος της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Αθήνας – Πειραιά (ΕΙΝΑΠ), κατά την πρώτη συνεδρία του νέου Διοικητικού Συμβουλίου, στις 7 Απριλίου 2025.
Σε ηλικία 42 ετών, ο κ. Σιδέρης υπηρετεί ως επικουρικός επιμελητής Ωτορινολαρυγγολόγος (ΩΡΛ) και χειρουργός κεφαλής – τραχήλου, στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο «Αττικόν».
Είναι απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστήμιου Πατρών, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών από τα Πανεπιστήμια Αθηνών και Πατρών, καθώς επίσης είναι και διδάκτωρ της ιατρικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Παράλληλα με την ιατρική και την συνδικαλιστική του δράση, ο κ. Σιδέρης είναι ενεργός στην πολιτική σκηνή. Είναι μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ και υπεύθυνος του τμήματος Υγείας – Πρόνοιας της επιτροπής. Επιπλέον, από το 2019, υπηρετεί ως δημοτικός σύμβουλος Περιστερίου με τη Λαϊκή Συσπείρωση.
Η εκλογή του κ. Σιδέρη στην προεδρία της ΕΙΝΑΠ σηματοδοτεί μια νέα εποχή για το συνδικαλιστικό όργανο των νοσοκομειακών ιατρών της Αθήνας και του Πειραιά, με προσδοκίες για δυναμική εκπροσώπηση και αντιμετώπιση των προκλήσεων στον χώρο της υγείας.
