Μία ουσιαστική και εποικοδομητική συνάντηση είχαν ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας με τον δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη, με επίκεντρο τη βελτίωση της λειτουργίας του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας και τη στενότερη διασύνδεσή του με την πόλη του Πειραιά.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, οι δύο άνδρες επεσήμαναν την ανάγκη για συντονισμένες δράσεις και άμεσες παρεμβάσεις που θα οδηγήσουν στον εκσυγχρονισμό των υποδομών και των παρεχόμενων υπηρεσιών του λιμένα. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός, στόχος είναι «το μεγάλο λιμάνι να δίνει προστιθέμενη αξία στην πόλη», με τους πολίτες, τους ταξιδιώτες και τους εργαζόμενους να απολαμβάνουν ποιοτικές και σύγχρονες υπηρεσίες.
Η συνεργασία μεταξύ του Υπουργείου, του Δήμου Πειραιά και της διοίκησης του ΟΛΠ αναμένεται να ενταθεί, με κοινές πρωτοβουλίες που θα αφορούν ζητήματα μεταφορών, περιβάλλοντος αλλά και τη συνολική αναβάθμιση της πόλης σε σχέση με τη λιμενική της δραστηριότητα.
«Ο Πειραιάς είναι συνυφασμένος με το λιμάνι του και η καρδιά της ναυτοσύνης “χτυπά” στον Πειραιά. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Δήμος Πειραιά αποτελεί τα τελευταία 11 χρόνια από την ανάληψη των καθηκόντων μας, μέρος της συζήτησης που αφορά στη ναυτιλία, έναν από τους κύριους πυλώνες της εθνικής μας οικονομίας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον υπουργό για το ενδιαφέρον του και είμαι βέβαιος ότι η συνεργασία μας θα είναι γόνιμη και παραγωγική», τόνισε χαρακτηριστικά ο Γιάννης Μώραλης.
Οι δύο πλευρές συμφώνησαν πως η συνεργασία αυτή δεν είναι απλώς αναγκαία αλλά και κομβική για τη βιώσιμη ανάπτυξη της περιοχής, καθώς και για την αναβάθμιση της καθημερινότητας των πολιτών του Πειραιά.
