Η σύζυγος του επιχειρηματία που έπεσε θύμα ληστείας στον Άλιμο περιέγραψε τις δραματικές στιγμές που έζησαν εκείνη και ο σύζυγός της όταν τρεις ένοπλοι διαρρήκτες εισέβαλαν στο σπίτι τους. Όπως ανέφερε, αρχικά πίστεψαν ότι ήταν φάρσα των παιδιών τους, αλλά γρήγορα συνειδητοποίησαν την απειλή. Οι δράστες, οπλισμένοι και αποφασισμένοι, τους ακινητοποίησαν και απαιτούσαν να τους αποκαλύψουν πού κρύβονταν λίρες, χρυσός και μεγάλα χρηματικά ποσά.
Παρά το ότι τους έδωσαν τα λίγα χρήματα και κοσμήματα που είχαν πρόχειρα, οι διαρρήκτες κατέστρεψαν το σπίτι ψάχνοντας για περισσότερα. Οι στιγμές ήταν ιδιαίτερα απειλητικές, καθώς ο ένας ληστής απείλησε τον επιχειρηματία με ακρωτηριασμό. Η σύζυγος, μέσα στον φόβο της, προσευχόταν συνεχώς στην Παναγία για προστασία και δύναμη.
«Προσευχόμουν στην Παναγία. Μετά από μια ώρα μου πέρασε από το μυαλό ότι δεν θα βγούμε ζωντανοί και μου πέρασε από το μυαλό “Παναγία μου αν είναι να φύγουμε, να γίνει μια και έξω, να μην περάσουμε βασανιστήρια” αλλά μέσα από αυτό πήρα θάρρος» συνέχισε την περιγραφή της η σύζυγος του επιχειρηματία στον Άλιμο.
Ένα σημείο καμπής ήρθε όταν, βλέποντας την ανθρώπινη πλευρά ενός εκ των ληστών, του μίλησε για την πίστη της και του πρόσφερε ένα κομποσκοίνι και μια εικόνα της Παναγίας της Ελευθερώτριας. Αυτή η πράξη συγκίνησε τον ληστή, ο οποίος άρχισε να συμπεριφέρεται πιο ήπια και τελικά παρενέβη για να αποτρέψει περαιτέρω βανδαλισμούς. Πριν φύγουν, η γυναίκα του χάρισε την εικόνα και εκείνος υποσχέθηκε πως αν η Παναγία τον βοηθήσει, θα επιστρέψει κάποτε χωρίς μάσκα για να της ζητήσει συγγνώμη.
