Αποκαλύφθηκε από την έρευνα της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, ότι το σκάνδαλο με την παράνομη απασχόληση στενού συγγενή καθηγητή αφορά στο πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΑΔ, το εν λόγω άτομο για 18 χρόνια εξασφάλιζε συμβάσεις ανάθεσης διδακτικού και λοιπού έργου, χωρίς να διαθέτει αναγνωρισμένο τίτλο σπουδών.
Κατά την ΕΑΔ ο διδάσκων είναι συγγενής του ατόμου που έχει διατελέσει πρόεδρος του πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, μετά από τις καταγγελίες που έγιναν, «κατά το χρονικό διάστημα 2005 – 2020 ο/η «Κ» απασχολήθηκε μη σύννομα με συμβάσεις ανάθεσης έργου σε προγράμματα χρηματοδοτούμενα από τον Ε.Λ.Κ.Ε. του ΑΕΙ, συνολικού ποσού 87.360€, στα οποία, σχεδόν αποκλειστικά, επιστημονικά υπεύθυνος/η ήταν ο/η συγγενής του/της «Κ», ο οποίος και συνέπραττε στις διαδικασίες επιλογής, ανάθεσης και πληρωμής του έργου στον/στην «Κ», κατά παράβαση της αρχής της αμεροληψίας των διοικητικών οργάνων».
