Τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το τραγικό δυστύχημα με το θάνατο του ζευγαριού και τον τραυματισμό πέντε ατόμων στα διόδια Πολυμύλου της Εγνατίας Οδού, στην Κοζάνη, το απόγευμα της Μεγάλης Τρίτη, αναζητάει η ΕΛΑΣ.
Στο συγκεκριμένο σημείο, όταν έγινε το ατύχημα, η ομίχλη ήταν πάρα πολύ πυκνή και η ορατότητα ήταν πολύ περιορισμένη.
Οι Αρχές πιθανόν ακόμα και σήμερα θα δουν τα βίντεο προκειμένου για να διαπιστώσουν το πώς έγινε το δυστύχημα και ο 37χρονος Ουκρανός οδηγός του φορτηγού έπεσε πάνω στα δύο ΙΧ που ήταν σταματημένα στη λωρίδα e-pass. Ο οδηγός του φορτηγού ο οποίος συνελήφθη και οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα, υποστήριξε πως «δεν είδε και δεν κατάλαβε τίποτα», ενώ δεν είχε κάνει χρήση αλκοόλ, όπως φάνηκε από τις τοξικολογικές εξετάσεις.
Μέχρι τώρα οι αστυνομικοί λένε ότι δεν υπάρχουν ίχνη φρεναρίσματος στο οδόστρωμα. Εκτιμούν ότι ο οδηγός του φορτηγού ίσως είχε αναπτύξει ταχύτητα και δεν πρόλαβε να σταματήσει, καθώς δεν είχε δει τα μπροστά του τα οχήματα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο οδηγός του πρώτου ΙΧ ανέφερε ότι η μπάρα ήταν σηκωμένη όταν έφτασε στα διόδια. Ο 72χρονος και η 69χρονη, το ζευγάρι που σκοτώθηκε, βρισκόταν στο δεύτερο αυτοκίνητο. Θα γίνει διαδικασία ταυτοποίησης των δύο απανθρακωμένων σορών, όπως αναφέρουν πηγές.
Το ζευγάρι πήγαινε στο Λιβαδερό Κοζάνης για τις διακοπές του Πάσχα.
@ane76pal1244♬ πρωτότυπος ήχος – ane76
