Στον Εισαγγελέα Κοζάνης οδηγήθηκε συνοδεία περιπολικών της αστυνομίας, λίγο μετά τις 18.00 σήμερα, o οδηγός του φορτηγού που ενεπλάκη στο θανατηφόρο τροχαίο στα διόδια Πολυμύλου, στην Εγνατία Οδό, είκοσι χιλιόμετρα έξω από την Κοζάνη.
Στον 38χρονο Ουκρανό, ο οποίος κρατούταν στην Βέροια, σύμφωνα με την δικογραφία, ασκήθηκε ποινική δίωξη για επικίνδυνη οδήγηση με αποτέλεσμα την πρόκληση θανατηφόρου ατυχήματος, που είναι κακούργημα, για ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή και πρόκληση κατά συρροή σωματικών βλαβών. Ο 38χρονος παραπέμφθηκε να απολογηθεί στον ανακριτή την Παρασκευή 18 Απριλίου και ως τότε θα παραμείνει υπό κράτηση.
«Δεν είδα τα αυτοκίνητα, τα είδα ξαφνικά μπροστά μου και δεν πρόλαβα να αντιδράσω. Δεν είχε καταναλώσει αλκοόλ», φέρεται να ήταν τα πρώτα λόγια του Ουκρανού οδηγού του φορτηγού στην ΕΛΑΣ.
Θλίψη έχει σκορπίσει στο πανελλήνιο ο θάνατος του ζευγαριού εξαιτίας της φωτιάς που προκλήθηκε από τη σύγκρουση των οχημάτων.
Τα αίτια του τροχαίου δυστυχήματος στην Εγνατία Οδό
Οι έρευνες των Αρχών για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη. Σύμφωνα με τους ειδικούς, πολλαπλοί παράγοντες συνέβαλαν στο μοιραίο συμβάν, με κυριότερους την εξαιρετικά περιορισμένη ορατότητα λόγω της πυκνής ομίχλης και την υπερβολική ταχύτητα. Παράλληλα, τίθεται επιτακτικά το ζήτημα της αποτελεσματικής λειτουργίας των συστημάτων ηλεκτρονικής διέλευσης και της επαρκούς σήμανσης σε συνθήκες δυσμενών καιρικών φαινομένων στην Εγνατία Οδό.
Η οδική συμπεριφορά αναδεικνύεται επίσης ως κρίσιμος παράγοντας στην πρόκληση σοβαρών τροχαίων. Για την αποτροπή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον, ειδικοί προτείνουν ριζικές αλλαγές στο σύστημα διοδίων των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, συμπεριλαμβανομένης της κατάργησής τους και της εφαρμογής συστήματος βινιέτας.
