Σοκ και θλίψη έχουν σκορπίσει οι λεπτομέρειες του φονικού τροχαίου στα διόδια της Εγνατίας Οδού, στο ύψος του Πολύμυλου Κοζάνης. Δύο άνθρωποι, ένα ζευγάρι Ελλήνων που ζούσε μόνιμα στη Ζυρίχη, έχασαν τη ζωή τους όταν νταλίκα έπεσε με ταχύτητα πάνω σε δύο οχήματα που περίμεναν να περάσουν από τα διόδια.
Οι δύο άτυχοι σύζυγοι, ηλικίας 73 και 69 ετών, είχαν επιστρέψει στην Ελλάδα για τις ημέρες του Πάσχα. Τα παιδιά τους, που ήρθαν εσπευσμένα από την Ελβετία, αναγνώρισαν τους γονείς τους μέσω DNA στο νοσοκομείο Νάουσας, όπου είχαν μεταφερθεί οι σοροί. Η κηδεία τους θα πραγματοποιηθεί τελικά στη Ζυρίχη, όπου διέμεναν εδώ και χρόνια.
Παράλληλα, σήμερα (18/04), απολογείται ο 38χρονος Ουκρανός οδηγός του φορτηγού, ο οποίος αντιμετωπίζει βαριές κατηγορίες: επικίνδυνη οδήγηση που οδήγησε σε θάνατο, ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή και πρόκληση σωματικών βλαβών.
Οι κάμερες ασφαλείας δείχνουν ότι η νταλίκα προσέγγισε τα διόδια χωρίς να μειώσει καθόλου ταχύτητα, παρακάμπτοντας τις προειδοποιητικές πινακίδες. Σύμφωνα με τα πλάνα, δεν υπήρχε κάποιο όχημα μπροστά του που να τον εμπόδιζε, ούτε κάποιο αυτοκίνητο που έκανε όπισθεν – όπως είχε ισχυριστεί αρχικά. Ο οδηγός ισχυρίστηκε πως προσπάθησε να αποφύγει ένα προπορευόμενο όχημα, ωστόσο το υλικό από τις κάμερες δεν επιβεβαιώνει αυτό το σενάριο.
Η αστυνομία εξετάζει το ενδεχόμενο να αποσπάστηκε η προσοχή του οδηγού, πιθανώς από το κινητό του, λίγο πριν τη μοιραία σύγκρουση.
Από το τροχαίο τραυματίστηκαν επίσης μια 26χρονη υπάλληλος των διοδίων και ένας 34χρονος οδηγός, οι οποίοι νοσηλεύονται εκτός κινδύνου.
Το βαρύ πένθος έχει σκεπάσει τις τοπικές κοινωνίες του Λιβαδερού και του Μικρόβαλτου Σερβίων, τόποι καταγωγής του ζευγαριού, που δεν μπορούν να πιστέψουν την ξαφνική απώλεια δύο αγαπημένων προσώπων.
