Σάρκα και οστά παίρνει ένα έργο που αναμένεται να αλλάξει ριζικά την καθημερινότητα των κατοίκων και να αναβαθμίσει καθοριστικά τις μετακινήσεις, τη λειτουργικότητα και την αισθητική της πόλης.
Εντός των επόμενων ημερών αναμένεται να ξεκινήσουν τα πρώτα συνεργεία για την υλοποίηση της ανάπλασης της Λεωφ. Καραμανλή, ενός έργου που ξεκινά μετά από 50 χρόνια.
Το έργο παίρνει σάρκα και οστά καθώς την Τρίτη 29 Απριλίου υπογράφηκε η σύμβαση με την ανάδοχο εταιρεία από τον Δήμαρχο Αχαρνών Σπύρο Βρεττό, παρουσία του Αντιδημάρχου Προγραμματισμού και Χρηματοδοτούμενων Έργων Χρύσανθου Κόνταρη.
Η ανάπλαση της Λεωφόρου Καραμανλή και η μετατροπή του σε έναν σύγχρονο και ασφαλή «αυτοκινητόδρομο» αποτελεί ένα έργο που αναμένεται να αλλάξει ριζικά την καθημερινότητα των κατοίκων και να αναβαθμίσει καθοριστικά τις μετακινήσεις, τη λειτουργικότητα και την αισθητική της πόλης.
Το έργο που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης είναι το αποτέλεσμα μιας επίμονης, συστηματικής προσπάθειας της δημοτικής αρχής, η οποία ξεκίνησε εξ αρχής τον σχεδιασμό με πρωτογενή μελέτη, υπερνικώντας σημαντικά γραφειοκρατικά εμπόδια για να φτάσει στην τελική έγκριση και υλοποίηση, όπως αναφέρει ο Δήμος Αχαρνών.
Η ανάπλαση της Λεωφόρου Καραμανλή από τη διασταύρωση με τη Λεωφόρο Πάρνηθος έως τη διασταύρωση με την οδό Αγίας Τριάδος, σε πρώτη φάση, θα είναι ολιστική και θα περιλαμβάνει την πλήρη ανακατασκευή του οδικού δικτύου, την κατασκευή νησίδας για την ασφάλεια πεζών και οχημάτων, την ανάπλαση όλων των διασταυρώσεων αλλά και των πεζοδρομίων. Νέα φωτιστικά σώματα led θα τοποθετηθούν με παράλληλες φυτεύσεις για εξωραϊσμό του τοπίου ενώ παράλληλα θα τοποθετηθούν έξυπνες ηλεκτρονικές διαβάσεις.
