Στο εδώλιο του Τριμελούς Εφετείου Πλημμελημάτων για το αδίκημα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια θα καθίσουν τρεις καταδικασθέντες για τη φονική πλημμύρα στη Μάνδρα.
Ο Άρειος Πάγος έκανε δεκτή την αναίρεση που άσκησε ο εισαγγελέας μετά από αίτηση των συγγενών κατά της απόφασης του Τριμελούς Εφετείου Πλημμελημάτων, με την οποία οι τρεις κατηγορούμενοι είχαν αθωωθεί για την εν λόγω πλημμεληματική πράξη. Πρόκειται για την πρώην δήμαρχο Μάνδρας Ιωάννα Κριεκούκη, τον πρώην προϊστάμενο της ΥΔΟΜ και μια υπάλληλο της περιφέρειας, υπεύθυνη για την επίβλεψη των ρεμάτων.
Η Δικαιοσύνη πρέπει να κινηθεί με αστραπιαίους ρυθμούς καθώς το αδίκημα είναι πλημμέλημα και παραγράφεται στις 15 Νοεμβρίου 2025.
«Οι οικογένειες θυμάτων είναι σχετικά ικανοποιημένες με το αποτέλεσμα καθώς ο Αρειος Πάγος δέχτηκε το αυτονόητο για εμάς. Δεν μπορεί να καταδικάζονται για την πλημμύρα και όχι για τις ανθρωποκτονίες που προέκυψαν από την πλημμύρα. Ο αγώνας συνεχίζεται στο Εφετείο για τη δικαίωση των ψυχών» δήλωσε ο Δημήτρης Σκύφτας, δικηγόρος κάποιων εκ των οικογενειών θυμάτων.
