Όλο και περισσότερα γίνονται τα αναπάντητα ερωτήματα σχετικά με την αυτοκτονία του 43χρονου Σπύρου Σέββου στο Κερατσίνι. Νέα στοιχεία προκύπτουν μετά από τον εντοπισμό της σορού του σε αποθήκη της πολυκατοικίας που διέμενε με την οικογένεια του.
Ο άνδρας εξαφανίστηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 28 Απριλίου και εντοπίστηκε νεκρός το μεσημέρι της Πρωτομαγιάς. Η ώρα θανάτου ήταν 36 με 48 ώρες πριν βρεθεί, που σημαίνει ότι πέθανε πολλές ώρες αφού εξαφανίστηκε και όχι λίγη ώρα αργότερα. Ακόμα είναι άγνωστο τι έκανε και που βρισκόταν μέχρι να αυτοκτονήσει ενώ τον αναζητούσαν όλοι και ο αδερφός του ήθελε να ψάξει στην αποθήκη που εντοπίστηκε απαγχονισμένος.
Δύο μαρτυρίες περιπλέκουν περισσότερο τα πράγματα. Σύμφωνα με την εκπομπή «Open Τώρα», ο πρώτος μάρτυρας διαφωνεί με την εκδοχή της οικογένειας, ότι ο Σπύρος πήγε για καφέ με τον πεθερό του πριν εξαφανιστεί. Η μαρτυρία αναφέρει ότι εκείνη την ώρα ο άνδρας επισκέφθηκε το Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής και φέρεται να ήταν ευδιάθετος.
Ο δεύτερος μάρτυρας, είναι ένας 19χρονος γείτονας, ο οποίος υποστήριξε ότι γύρω στις δύο το μεσημέρι είδε τον 43χρονο στα σκαλιά της πολυκατοικίας που διέμενε. Αυτό σημαίνει ότι έφυγε από το σπίτι του μισή ώρα μετά την ώρα που δηλώθηκε η εξαφάνισή.
Εδώ προστίθενται κι άλλο ερώτημα. Πώς γίνεται ο Σπύρος παρότι είχε πεθάνει σχεδόν δύο μέρες και η σήψη είχε προχωρήσει, να μην υπάρχει κάποια οσμή στην αποθήκη που βρέθηκε η σορός του, κάτι που θεωρητικά έπρεπε να γίνει,.
Δείτε το βίντεο:
Τι είπε ο δικηγόρος της οικογένειας του αδικοχαμένου 43χρονου Σπύρου Σέββου, στο «Open Τώρα», μετά από την κηδεία του.
Δείτε το βίντεο:
