Σοκάρουν οι νέες αποκαλύψεις που βλέπουν το φως της δημοσιότητας για τον 21χρονο μητροκτόνο που δολοφόνησε την 52χρονη μητέρα του στη Λάρισα.
Σήμερα πραγματοποιήθηκε σε κλίμα οδύνης η κηδεία της 52χρονης στη Λάρισα που κατακρεούργησε με μίσος ο γιός της. Ο δράστης, απαθής και κυνικός, ομολόγησε το στυγερό έγκλημα στις όταν συνελήφθη.
«Εξαιτίας του αλκοόλ που είχα καταναλώσει καθώς και ενός τσιγάρου κάνναβης το οποίο προηγουμένως είχα καπνίσει, το μυαλό μου θόλωσε, άρπαξα ένα μαχαίρι, με πορτοκαλί λαβή από την κουζίνα και με αυτό χτύπησα τη μητέρα μου στα πλευρά και στην κοιλιά της, ενώ αυτή στεκόταν στον διάδρομο της οικίας μας. Δεν το είχα σχεδιάσει. Λίγο μετά, άρχισα να καθαρίζω το σπίτι από τα αίματα με μία σφουγγαρίστρα», είπε ο 21χρονος δολοφόνος στην κατάθεσή του.
Οι νέες αποκαλύψεις που ήρθαν στο φως από την εκπομπή Live News επιβεβαιώνουν το μένος, με το οποίο ο γιος σκότωσε τη μητέρα του.
Συνολικά, τη μαχαίρωσε 26 φορές, τις 3 πριν τον θάνατό της, σε καρδιά, πνεύμονα και ήπαρ. Με αυτά τα καίρια πλήγματα τη σκοτώνει και στη συνέχεια, την «καρφώνει» με άλλες 23 μαχαιριές παντού.
Μετά το έγκλημα, μάλιστα, ο μητροκτόνος έβγαλε τα σκυλιά του βόλτα.
Αυτόπτης μάρτυρας περιέγραψε στο Live News: «τον είδα 50 μέτρα από το σπίτι, ηρεμότατος είχε βγάλει τα σκυλιά βόλτα, ήταν μια χαρά». Κι ο ίδιος μάρτυρας συνέχισε: «Την άλλη μέρα είδα τα βίντεο στα ρεπορτάζ, από τα σκυλιά και τη σωματοδομή του τον κατάλαβα».
