«Συναγερμός» σήμανε στις Αρχές μετά τον εντοπισμό ενός βρέφους περίπου τριών μηνών σε κάδο απορριμμάτων στον Άλιμο έξω από το Συμμαχικό Πολεμικό Νεκροταφείο Φαλήρου, επί της Λεωφόρου Ποσειδώνος.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το βρέφος – ένα κοριτσάκι – βρέθηκε λίγο πριν από τις 17:00 το απόγευμα της Τετάρτης σε μία μαύρη σακούλα ανάμεσα σε δύο κάδους σκουπιδιών με κομμένα κλαδιά από κάτω. Το 3 μηνών βρεφάκι ήταν στη μέση ντυμένο κι από πάνω το είχαν σκεπάσει με άλλα κλαδιά.
Νωρίτερα περίπου στις 14:30 γυναίκα Ρομά κατήγγειλε στις Αρχές ότι ενώ βρισκόταν σε σούπερ μάρκετ στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στην Ομόνοια, την πλησίασε άγνωστος και με το πρόσχημα ότι ήθελε να αγοράσει κάτι στο μωρό, της το άρπαξε. Περίπου δύο ώρες αργότερα, ειδοποίησε τις Αρχές πολίτης ο οποίος βρήκε το κοριτσάκι να κλαίει δίπλα στον κάδο απορριμμάτων στον Άλιμο.
Το μωρό παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο όπου αναμένεται να υποβληθεί σε εξετάσεις. Σύμφωνα με πληροφορίες η κατάσταση της υγείας του μωρού δεν εμπνέει ανησυχία.
Αυτή την ώρα βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη έρευνα, προκειμένου να διαπιστωθεί ποιος και γιατί άφησε στο σημείο το βρέφος. Η γιαγιά και η μητέρα του παιδιού έχουν προσαχθεί και δίνουν κατάθεση στο Τμήμα Ανηλίκων.
Όλα τα ενδεχόμενα γύρω από την περίεργη υπόθεση παραμένουν ανοιχτά, τόσο για την ταυτότητα, όσο και για τα κίνητρα του προσώπου που κατά την καταγγελία άρπαξε το βρέφος.
