Φρίκη στη Θεσσαλονίκη: Νεκρό έμβρυο εντοπίστηκε σε κάδο απορριμμάτων – Σοκάρει η μαρτυρία της ιδιοκτήτριας της καντίνας (βίντεο)

Το έμβρυο ήταν τεσσάρων μηνών και ήταν ακόμη με τον πλακούντα
16
Μάιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Έμβρυο εντοπίστηκε νεκρό σήμερα κατά τις 07.00 το πρωί σε κάδο απορριμμάτων πίσω από καντίνα, στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Σερρών, στο ύψος του Τιτάν, στη Θεσσαλονίκη.

Η ιδιοκτήτρια της καντίνας εντόπισε το έμβρυο δίπλα στον κάδο με τον πλακούντα και ειδοποίησε άμεσα την αστυνομία. Άντρες του Τμήματος Ασφάλειας Ωραιοκάστρου απέκλεισαν την περιοχή και ξεκίνησαν την περισυλλογή στοιχείων, ενώ οι αρχές επιχειρούν να εντοπίσουν την ταυτότητα της μητέρας.

«Το έμβρυο το βρήκα στην άσφαλτο. Ήταν περίπου 12 εκατοστά. Προφανώς κάποια γυναίκα απέβαλε στο σημείο. Αμέσως ενημέρωσα τους αστυνομικούς» ανέφερε η ιδιοκτήτρια της καντίνας.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η κοπέλα που γέννησε φέρεται να απέβαλε και το παράτησε στο σημείο.

 

Οι αρχές αναμένουν την εξέταση του ιατροδικαστή για να διαπιστώσουν τα αίτια του θανάτου. Την προανάκριση για την υπόθεση έχει αναλάβει το τμήμα Ασφάλειας Ωραιοκάστρου και θα ακολουθήσει ιατροδικαστική εξέταση.

Η «πρόσκληση» στο Ναύπλιο που οδήγησε σε σύλληψη και κατεπείγουσα απέλαση

Η υπόθεση έφερε στο προσκήνιο τον τρόπο με τον…

Διπλωματικό Θρίλερ Ελλάδας – Αυστραλίας: Νέα Δεδομένα για την Έκδοση του Τζέιμς Δαλαμάγκα

Μετά από έντονες διπλωματικές πιέσεις και παρασκηνιακές διαβουλεύσεις, το…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ