Συναγερμός “χτύπησε” τη Δευτέρα (20.05.2025) σε ΕΠΑΛ της Αθήνας, αφού επιβεβαιώθηκε ότι υπάρχει κρούσμα μηνιγγίτιδας.
Ο λόγος για το 6ο ΕΠΑΛ Αθηνών, όπου και εντοπίστηκε το περιστατικό, το οποίο συστεγάζεται σε κτήριο στην οδό Νέστου 5 στην πλατεία Μαβίλη, μαζί με άλλα τέσσερα σχολεία το 7ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Α’ ΑΘΗΝΑΣ, το ΙΕΚ Αμπελοκήπων, το 1ο Εργαστηριακό Κέντρο και το ΕΕΕΚ Κωφών και Βαρήκοων.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες διατάχθηκε από τον Δήμο Αθηναίων εκκένωση και αναστολή λειτουργίας για λόγους απολύμανσης και των υπόλοιπων 5 σχολείων.
Η εκκένωση και η αναστολή λειτουργίας του ΕΠΑΛ, προκάλεσαν την αντίδραση μαθητών και γονιών καθώς είναι περίοδος εξετάσεων . Για να μην δημιουργηθούν προβλήματα το εκπαιδευτικό προσωπικό αποφάσισε τα μαθήματα να γίνουν με τηλεκπαίδευση.
Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό ποια είναι η κατάσταση υγείας του κρούσματος.
