Συναγερμός σήμανε στην ΕΛ.ΑΣ έπειτα από τηλεφώνημα για βόμβα στο κτήριο της «Βιοκλινικής» Αμπελοκήπων.
Η γυναίκα που κάλεσε στο τηλεφωνικό κέντρο του διαγνωστικού ανέφερε πως σε μισή ώρα (στις 17:43) θα εκραγεί βόμβα στον τέταρτο όροφο του κτηρίου. Οι αστυνομικοί, που προχώρησαν στην εκκένωση του κτιρίου, πραγματοποίησαν έρευνες χωρίς όμως να εντοπίσουν κάποιο ύποπτο αντικείμενο.
Η αστυνομία θα περιμένει προκειμένου να εκπνεύσει το χρονικό περιθώριο που είχε δώσει η γυναίκα στο τηλεφώνημά της και θα πραγματοποιήσουν εκ νέου έρευνα στους χώρους της κλινικής.
Στο σημείο έχον σπεύσει δυνάμεις του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ).
