Τζάνειο: Διασωληνωμένη στη ΜΕΘ η 62χρονη που υποβλήθηκε σε λάθος μετάγγιση – Αναζητείται ο νοσηλευτής – Καθυστερήσεις από τη Διοίκηση καταγγέλλει ο γιος της

Ώρες αγωνίας- Βαριά αλλά σταθερή η κατάσταση της 62χρονης – Μήνυση κατά του νοσηλευτή και ΕΔΕ
6
Ιούνιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Έξω από κάθε λογική είναι αυτά που καταγγέλλει ο γιος της 62χρονης γυναίκας που υπεβλήθη σε λανθασμένη μετάγγιση αίματος από νοσηλευτή του Τζάνειου νοσοκομείου, με συνέπεια να υποστεί πολλαπλά εγκεφαλικά επεισόδια και να καταλήξει να δίνει μάχη στη ΜΕΘ.

Ο γιος της 62χρονης, μιλώντας σήμερα το πρωί (06.06.2025) στην εκπομπή «Το Πρωινό», ανέφερε πως πέρα από το λάθος του νοσηλευτή, το νοσοκομείο καθυστέρησε τόσο να τον ενημερώσει όσο και να του δώσει τον ιατρικό φάκελο της μητέρας του.

«Πήγε στο σούπερ μάρκετ, την πιάνει μια αδιαθεσία, λιποθύμησε. Της ανέβηκε η πίεση πάρα πολύ. Την πήγα στο νοσοκομείο στο Τζάνειο. Είχε ένα μικρό αιμάτωμα στο κεφάλι, της έκαναν εισαγωγή και ανέβηκε στην κλινική στον 5ο όροφο. Ο γιατρός μου λέει “είναι μικρό το αιμάτωμα, όλα καλά, το προλαβαίνουμε”. Ποιος έδωσε εντολή για την μετάγγιση αίματος, δεν ξέρω. Μπέρδεψε τα κρεβάτια και έκανε μετάγγιση στη μητέρα μου. Η μητέρα μου άρχισε να έχει κρυάδες, έκανε εμετούς και τέτοια και παθαίνει και άλλο εγκεφαλικό», περιέγραψε αρχικά.

Δείτε όσα καταγγέλει:

Πώς συνέβησαν όλα

Την Τρίτη (03.06.25) η γυναίκα εισήχθη για να υποβληθεί σε προεγχειρητικό έλεγχο προκειμένου το πρωί της Τετάρτης να υποβληθεί σε επέμβαση νευρολογικής φύσεως. Περίπου στις 3 τα ξημερώματα της Τετάρτης, ο νοσηλευτής της βάρδιας έβαλε τον ασκό αίματος στη συγκεκριμένη ασθενή αντί να τον χορηγήσει σε άλλη ασθενή στον ίδιο θάλαμο – επίσης νευρολογικό περιστατικό – για την οποία προοριζόταν και είχε ήδη υποβληθεί νωρίτερα σε ακόμη μία μετάγγιση αίματος.  Λίγες ώρες μετά, ο νοσηλευτής της χορήγησε λανθασμένη ομάδα αίματος χωρίς καν να χρειάζεται μετάγγιση!

Το αποτέλεσμα ήταν η γυναίκα να πάθει πολλαπλά εγκεφαλικά και να χρειαστεί χειρουργική επέμβαση για την αποκατάσταση της αυξημένης και ήδη υπάρχουσας εγκεφαλικής αιμορραγίας της.

Ο νοσηλευτής του Τζάνειου, αφού κατάλαβε το τραγικό του λάθος, φέρεται πως παραδέχθηκε ότι μπερδεύτηκε.

Ήδη έχει διαταχθεί ήδη ΕΔΕ σε βάρος του και θα πραγματοποιηθεί έρευνα τόσο από τον ΟΔΙΠΥ (Οργανισμός Διασφάλισης της Ποιότητας στην Υγεία) όσο και από το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (ΕΚΕΑ). Ο νοσηλευτής τέθηκε εκτός νοσηλευτικού ιδρύματος για ένα μήνα, με βάση όσα προβλέπει η νομοθεσία όσο είναι σε εξέλιξη η εισαγγελική διαδικασία.

Οι συνοδοί της 62χρονης έχουν ήδη υποβάλει μήνυση και ο νοσηλευτής αναζητείται ακόμη από την αστυνομία.

Η εισαγγελέας Ποινικής Δίωξης της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Πειραιά παρήγγειλε τον σχηματισμό δικογραφίας εις βάρος του νοσηλευτή, για «βαριά σωματική βλάβη» και «σωματική βλάβη από αμέλεια».

Η διοίκηση του Τζάνειου, σε Δελτίο Τύπου της, δεσμεύτηκε πως θα κάνει ότι είναι δυνατό για να αποκατασταθεί η υγεία της 62χρονης αλλά και για να αποδοθούν οι ευθύνες.

Η ανακοίνωση του Τζάνειου Νοσοκομείου

«Η ασθενής Κ.Χ. εισήχθη στο Νοσοκομείο μας στις 03-06-2025 λόγω αδυναμίας δεξιού άνω άκρου και αδυναμίας ορθοστάτησης. Η πρώτη αξονική εγκεφάλου ανέδειξε αιμορραγία στα βασικά γάγγλια αριστερά και αποφασίστηκε αρχικά συντηρητική αντιμετώπιση, οπότε και εισήχθη στη Νευρολογική Κλινική του Νοσοκομείου. Κατά τις πρώτες πρωινές ώρες της 4ης-06-2025 της χορηγήθηκε εκ λάθους μία μονάδα αίματος που προοριζόταν για άλλον ασθενή, από ένα εκ των 3 ατόμων του νοσηλευτικού προσωπικού που βρίσκονταν στην βάρδια της κλινικής που νοσηλευόταν. Η ασθενής εμφάνισε έντονη συμπτωματολογία που είχε ως αποτέλεσμα την άμεση διασωλήνωση και μεταφορά της στη ΜΕΘ του νοσοκομείου.

Στη συνέχεια υποβλήθηκε σε νέο απεικονιστικό έλεγχο που ανέδειξε αύξηση της εγκεφαλικής αιμορραγίας και κρίθηκε από ιατρικής άποψης σκόπιμο να υποβληθεί σε χειρουργική αποσυμπίεση του αιματώματος. Έκτοτε παραμένει διασωληνωμένη, σε βαριά αλλά σταθερή κατάσταση.
Μόλις ενημερώθηκε η Διοίκηση, διέταξε άμεσα Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) για τη διερεύνηση του συμβάντος και κατατέθηκε αυθημερόν μηνυτήρια αναφορά στην Εισαγγελία Πειραιώς, για διερεύνηση τυχόν ποινικών ευθυνών.
Η Διοίκηση και το προσωπικό του Νοσοκομείου εκφράζουν την βαθύτατη θλίψη τους για το ατυχές συμβάν και δεσμεύονται να καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια τόσο για την αποκατάσταση της υγείας της ασθενούς, όσο και για τη διαλεύκανση της υπόθεσης.

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ
Του Γ.Ν.Πειραιά ΤΖΑΝΕΙΟ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΜΥΤΟΓΛΟΥ»

Δολοφόνος Σταυρούλας Λεβεντάκη: «Κρύβομαι, δεν θέλω να μπω μέσα»

Νέες, συγκλονιστικές λεπτομέρειες έρχονται στο φως γύρω από τη…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ