Μετά από μήνυση που έκανε η οικογένεια της γυναίκας, οι αρχές αναζητούν τον βοηθό νοσηλευτή, που δεν τον βρίσκουν πουθενά! Σε βάρος του έχει διαταχθεί και ΕΔΕ, που είναι σε εξέλιξη για να εξακριβωθεί πώς ακριβώς έγινε το συμβάν, ενώ σύμφωνα με τη νομοθεσία, θα τεθεί κατ’ αρχήν, εκτός νοσοκομείου για έναν μήνα.
Σύμφωνα με τον δικηγόρο της οικογένειας Αθανάσιο Αλεξόπουλο, οι γιατροί δίνουν ελάχιστες πιθανότητες επιβίωσης στην 62χρονη, που νοσηλεύεται στη ΜΕΘ. Όπως αναφέρει, έχουν πληγεί πέντε βασικά κέντρα του οργανισμού της, δεν έχει επικοινωνία με το περιβάλλον και αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα στην καρδιά και στα νεφρά.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο βοηθός νοσηλευτή εργαζόταν στο νοσοκομείο τα τελευταία επτά χρόνια. Λόγω της ιδιότητάς του, υπογραμμίζεται ότι δεν είχε αρμοδιότητα να κάνει μετάγγιση σε ασθενείς.
Δείτε τι είπε η Ματίνα Παγώνη για όσα έχουν συμβεί:
Εχουν πληγεί 5 βασικά κέντρα οργάνων της 62χρονης
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο δικηγόρος της οικογένειας Αθανάσιος Αλεξόπουλος, ανέφερε ότι η οικογένεια ενημερώθηκε από τους γιατρούς ότι έχουν πληγεί 5 βασικά κέντρα, δεν λειτουργούν οι πνεύμονες, τα νεφρά και υπάρχει πρόβλημα αιματολογικό και καρδιακό, καθώς και ότι οι πιθανότητες επιβίωσης είναι ελάχιστες.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους έξω από το Τζάνειο, ανέφερε: «Ήρθαμε σήμερα εδώ να δούμε το δυσάρεστο περιστατικό το οποίο συνέβη στη μητέρα των εντολέων και έχουμε την απαραίτητη ενημέρωση. Αντιλαμβανόμαστε ότι τα σφάλματα τα οποία γίνονται κατά το στάδιο της θεραπείας ενός ασθενούς δεν μπορούν να αποκλειστούν σε κάθε περίπτωση. Αυτό που έχει σημασία βέβαια είναι πως θα αντιμετωπιστούν και πως θα βοηθηθούν οι άνθρωποι αυτοί για αυτά τα οποία θα αντιμετωπίσουν στο μέλλον.
Έτσι λοιπόν ελπίζουμε, και από την πρώτη αντίδραση της πολιτείας είμαστε σχετικά ικανοποιημένοι, καθώς φαίνεται ότι αντιλαμβάνονται το μέγεθος των συνεπειών που θα έχει το δυσάρεστο γεγονός για τους εντολείς μου και για την ίδια την ασθενή και ελπίζουμε στην περαιτέρω βοήθειά τους, για να καλύψουμε κάθε ανάγκη τους».
Σε ερώτηση για το τι ενέργειες θα κάνει σχετικά με την υπόθεση, ο κ. Αλεξόπουλος τόνισε: «Θα ενημερωθώ γιατί ανέλαβα την υπόθεση χθες το βράδυ, και θα προγραμματίσουμε από εδώ και πέρα τις ενέργειές μας».
Σχετικά με το αν στο κάδρο βρίσκεται μόνο ο νοσηλευτής, ο δικηγόρος της οικογένειας της 62χρονης επισήμανε: «Θα ήθελα να σας παρακαλέσω να αποφύγουμε, ακόμα και για τον ίδιο τον νοσηλευτή, ο οποίος με την απουσία του φαίνεται κατά κάποιον τρόπο σαν να αποδέχεται την ενέργεια του να αποφύγουμε την ανθρωποφαγία και την επίθεση εναντίον του, χωρίς να ξέρουμε τα πάντα. Άρα λοιπόν είναι μακριά από μένα κάτι τέτοιο. Δεν έχω ενημερωθεί, θα ενημερωθώ από τον διοικητή του νοσοκομείου και εν συνεχεία αν έχω κάτι καινούριο να σας πω, πολύ ευχαρίστως να σας πω».
