Πάνω από 50 λεπτά χωρίς οξυγόνο παρέμειναν οι εγκέφαλοι των δύο μικρών παιδιών, ηλικίας 12 και 14 ετών αντίστοιχα, τα οποία ανασύρθηκαν την Τετάρτη (11/6) χωρίς τις αισθήσεις τους και χωρίς σφυγμό από τα νερά του ποταμού Άραχθου, στο ύψος του Νεοχωρίου της Άρτας. Τα παιδιά νοσηλεύονται από χθες το απόγευμα διασωληνωμένα και σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση στην παιδιατρική μονάδα εντατικής θεραπείας (ΜΕΘ Παίδων) του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ρίου.
Ώρες αγωνίας για τα δύο παιδιά
Μία βραδιά σκληρής μάχης, προκειμένου να κρατήσουν τα δύο παιδάκια στη ζωή και να σταθεροποιήσουν την κατάσταση της υγείας τους, ήταν η χθεσινή βραδιά για τους τέσσερις γιατρούς εντατικολόγους, αλλά και για τους νοσηλευτές, της παιδιατρικής ΜΕΘ του πανεπιστημιακού νοσοκομείου Ρίου, με την σημερινή ημέρα να αναμένεται ακόμη πιο δύσκολη για το επιστημονικό προσωπικό της Μονάδας.
Αρνητικές οι προβλέψεις των γιατρών
Η πρόγνωση για την εξέλιξη της κατάστασης της υγείας των δύο μικρών παιδιών είναι, δυστυχώς, κάκιστη, καθώς οι πιέσεις των εγκεφάλων των δύο μικρών παιδιών είναι πλέον ανεξέλεγκτες, εξαιτίας της μεγάλης παραμονής τους κάτω από το νερό, χωρίς καρδιακή λειτουργία.
Πρόκειται για το λεγόμενο καταστροφικό εγκεφαλικό οίδημα, λόγω επαναιμάτωσης, αλλά οι εντατικολόγοι και οι νοσηλευτές της ΜΕΘ Παίδων του πανεπιστημιακού νοσοκομείου Ρίου εμφανίζονται αποφασισμένοι να δώσουν και την ίδια την ψυχή τους, προκειμένου να σταθεροποιήσουν, κατ’ αρχάς, την κατάσταση της υγείας των δύο μικρών παιδιών, τα οποία συγκίνησαν χθες ολόκληρη τη χώρα, όταν επανήλθαν στη ζωή, μετά από διάρκειας είκοσι λεπτών καρδιοπνευμονικής αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ) στην μονάδα ανάνηψης του τμήματος επειγόντων περιστατικών (ΤΕΠ) του νοσοκομείου Άρτας, το οποίο απέδειξε περίτρανα ότι το ΕΣΥ της χώρας μας παραμένει όρθιο, μάχιμο και αποτελεσματικό.
