Ένορκη Διοικητική Εξέταση διέταξε η Διοίκηση της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας και Θράκης, για το σοβαρό ατύχημα που σημειώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης (18/6) στο Νοσοκομείο Σερρών, κατά τη διάρκεια τεχνικών εργασιών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η έκρηξη συνέβη κατά τη διάρκεια εργασιών συντήρησης στα ψυγεία του νεκροτομείου, στον χώρο του νοσοκομείου.
Από την έκρηξη τραυματίστηκαν δύο άτομα. Ένας μόνιμος υπάλληλος ειδικότητας ψυκτικού 45 ετών ο οποίος φέρει θλαστικά τραύματα και ελαφρά εγκαύματα στο σώμα και νοσηλεύεται εκτός κινδύνου και ένας 19χρονος μαθητευόμενος του ΟΑΕΔ ο οποίος φέρει διαμπερές τραύμα στον κερατοειδή.
Ο 19χρονος διεκομίσθη στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Παπαγεωργίου στην Οφθαλμολογική κλινική χωρίς να διατρέχει σοβαρό κίνδυνο.
Στο σημείο δεν ξέσπασε φωτιά, ωστόσο, έσπευσαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής.
Η ανακοίνωση του νοσοκομείου
«Σήμερα στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών, στις 12:00 το μεσημέρι, σημειώθηκε έκρηξη σε χώρο εργασίας της Τεχνικής Υπηρεσίας κατά την επισκευή ψυγείου συντήρησης αντιδραστηρίων, από άγνωστα μέχρι τώρα αίτια.
Κατά την έκρηξη τραυματίστηκαν μόνιμος υπάλληλος ειδικότητας ψυκτικού, ετών 45, ο οποίος και νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο εκτός κινδύνου, και ο 19 ετών μαθητευόμενος ΟΑΕΔ ο οποίος διεκομίσθη στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Παπαγεωργίου στην Οφθαλμολογική κλινική χωρίς να διατρέχει σοβαρό κίνδυνο. Οι δύο τραυματίες φέρουν θλαστικά τραύματα και ελαφρά εγκαύματα στο σώμα, ενώ ο δεκαεννιάχρονος φέρει επιπλέον ένα διαμπερές τραύμα κερατοειδούς στον αριστερό οφθαλμό.
Η Διοίκηση της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας και Θράκης διέταξε επείγουσα Ένορκη Διοικητική Εξέταση για το συμβάν με φορέα υλοποίησης τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της».
