Πολύμηνες φυλακίσεις επέβαλε το Μονομελούς Πλημμελειοδικείου στους 13 κατηγορούμενους στην υπόθεση λήψης παράνομων επιδοτήσεων για βοσκοτόπια και δασικές εκτάσεις από τον ΟΠΕΚΕΠΕ σε περιοχή της Φθιώτιδας.
Τους επιβλήθηκαν ποινές από 6 έως 40 μήνες φυλάκιση, με αναστέλλουσα δύναμη στην έφεση.
Υπενθυμίζεται ότι η εισαγγελέας, στην αγόρευση της, ήταν καταπέλτης καθώς εμφανίστηκε πεπεισμένη ότι οι κατηγορούμενοι «έχουν τελέσει τις πράξεις που τους αποδίδονται». «Αδικούνται οι πραγματικοί γεωργοί επειδή μη δικαιούχοι παίρνουν τμήμα από το δικό τους μερίδιο, άκοπα, με την προσκόμιση και μόνο ιδιωτικών μισθωτηρίων» ανέφερε χαρακτηριστικά η εισαγγελική λειτουργός η οποία απορρίπτοντας τους ισχυρισμούς των κατηγορουμένων που έκαναν λόγο για νομική πλάνη και καλή πίστη καθώς γνώριζαν, όπως είπαν, ότι για τις επιδοτήσεις απαιτούνταν μόνο η κατοχή της έκτασης.
«Το μορφωτικό τους επίπεδο δεν καταλείπει καμία αμφιβολία γι’ αυτό. Ο μέσος νους αντιλαμβάνεται ότι δεν μπορεί να γίνει λήψη ενίσχυσης με μόνη την κατοχή έκτασης χωρίς τη διενέργεια γεωργικών εργασιών. Οι κατηγορούμενοι είχαν υψηλό μορφωτικό επίπεδο» ανέφερε.
