Αισιόδοξοι είναι οι γιατροί σε Ελλάδα και Τορίνο για τον 15χρονο Δημήτρη που παραλίγο να χάσει τη ζωή του από βλάβη στο ήπαρ που του προκάλεσε η θερμοπληξία.
Όλες οι εξετάσεις, όλες οι αντιδράσεις του παιδιού βρίσκονται στο μικροσκόπιο των γιατρών προκειμένου να παρέμβουν άμεσα, ώστε να καταφέρουν το συντομότερο δυνατόν να τον βγάλουν από την καταστολή και να επικοινωνήσουν μαζί του.
Σε δηλώσεις του στον ΑΝΤ1 ο πατέρας του 15χρονου τόνισε: «Ο γιατρός βγαίνοντας από το χειρουργείο μου έσφιξε το χέρι και μου είπε όλα καλά αλλά έχουμε δρόμο, δεν είναι μόνο αυτό. Θέλουμε να δούμε πώς αντιδρά ο οργανισμός».
Στη συνέχεια, ευχαρίστησε τους γιατρούς, την πολιτεία, ολόκληρη την ελληνική κοινωνία καθώς και το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Η μεταμόσχευση ήπατος στον ανήλικο δεν μπορούσε να διεξαχθεί στην Ελλάδα, με τον υπουργό Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδη να σημειώνει ότι αυτό πρόκειται να αλλάξει σύντομα με τη δημιουργία του Ωνάσειου μεταμοσχευτικού κέντρου.
