Σοβαρά τραυματισμένο μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ένα 8χρονο αγόρι που έπεσε από μπαλκόνι πρώτου ορόφου στην περιοχή της Ασπροβάλτας, στη Θεσσαλονίκη. Το περιστατικό σημειώθηκε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, ενώ η είδηση προκαλεί σοκ στην τοπική κοινωνία.
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, το παιδί έπεσε από ύψος περίπου 4 μέτρων, με αποτέλεσμα να υποστεί κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, κάταγμα στο δεξί χέρι και κακώσεις στους πνεύμονες. Η κατάσταση της υγείας του κρίθηκε ιδιαίτερα σοβαρή.
Από το Κέντρο Υγείας Μαδύτου στο Παπαγεωργίου
Αμέσως μετά την πτώση, το παιδί μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Κέντρο Υγείας Μαδύτου, όπου και διασωληνώθηκε. Ωστόσο, λόγω της σοβαρότητας των τραυμάτων του, κρίθηκε απαραίτητη η διακομιδή του στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου, όπου υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση.
Νοσηλεύεται διασωληνωμένος στο Ιπποκράτειο
Το πρωί της Τετάρτης, ο 8χρονος μεταφέρθηκε στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, όπου και νοσηλεύεται διασωληνωμένος στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων. Πηγές του νοσοκομείου αναφέρουν ότι η κατάστασή του είναι σταθερή αλλά κρίσιμη.
Οι συνθήκες της πτώσης διερευνώνται από τις αρμόδιες αστυνομικές αρχές, ενώ την ίδια ώρα η οικογένεια του αγοριού βιώνει δραματικές στιγμές στο πλευρό του παιδιού τους.
