Απo θαύμα γλίτωσε γιατρός στο Νοσοκομείο «Γεννηματάς» – Υποχώρησε ασανσέρ με ανοιχτή πόρτα

Σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε την Κυριακή (10/8) στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Αθηνών «Γ. Γεννηματάς», όταν ασανσέρ υποχώρησε ξαφνικά ενώ η πόρτα του ήταν ανοιχτή.
10
Αύγουστος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε την Κυριακή (10/8) στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Αθηνών «Γ. Γεννηματάς», όταν ασανσέρ υποχώρησε ξαφνικά ενώ η πόρτα του ήταν ανοιχτή.


Από τύχη δεν υπήρξαν θύματα, με μια γιατρό να σώζεται την τελευταία στιγμή.

Η περιγραφή του συμβάντος

Σύμφωνα με τον επιμελητή Α’ ακτινολογίας και μέλος του ΔΣ του Σωματείου Εργαζομένων, Χρίστο Αργύρη, τεχνολόγος του ακτινολογικού τμήματος μετέφερε βαρύ τροχήλατο μηχάνημα ακτινογραφίας στον τρίτο όροφο. Τη στιγμή που προσπαθούσε να βγει από τον θάλαμο, με το μισό μηχάνημα και το ένα πόδι της ήδη εκτός, ένιωσε τον θάλαμο να υποχωρεί. Με τη βοήθεια παρευρισκόμενου και την άμεση αντίδρασή της, κατάφερε να βγει πριν το ασανσέρ πέσει στο ισόγειο.

«Θα μπορούσαμε να θρηνούμε θύματα»

Το περιστατικό επιβεβαιώθηκε από πηγές του νοσοκομείου, ενώ ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος, τόνισε την κρισιμότητα της κατάστασης:
«Είναι αδιανόητο αυτό που έγινε. Θα μπορούσαμε να θρηνούμε θύματα. Το ασανσέρ υποχώρησε με ανοιχτή την πόρτα, γεγονός που δείχνει σοβαρή δυσλειτουργία».

Υπάρχουν όλα τα πιστοποιητικά ελέγχου

Σύμφωνα με τον κ. Γιαννάκο, το νοσοκομείο διαβεβαίωσε ότι υπήρχαν όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά ελέγχου και ασφαλείας για το ασανσέρ. Ωστόσο, υπογράμμισε την ανάγκη για πλήρη διερεύνηση των αιτιών, ώστε να αποτραπούν ανάλογα περιστατικά στο μέλλον.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ