Με έντονη παρουσία πολιτών και αποδοκιμασίες οδηγήθηκαν στα δικαστήρια της Πάτρας οι 3 συλληφθέντες για τις πυρκαγιές στη δυτική Αχαΐα. Οι δύο πρώτοι, ηλικίας 27 και 19 ετών, βρέθηκαν το απόγευμα της Πέμπτης ενώπιον του εισαγγελέα, όπου τους απαγγέλθηκαν κατηγορίες και έλαβαν προθεσμία να απολογηθούν την Κυριακή.
«Κάψατε την Πάτρα» – Οργή πολιτών έξω από τα δικαστήρια
Κατά την έξοδό τους από το Δικαστικό Μέγαρο, δεκάδες πολίτες τούς αποδοκίμασαν έντονα, φωνάζοντας «κάψατε την Πάτρα, ντροπή σας» και κινήθηκαν απειλητικά προς το μέρος τους. Οι αστυνομικοί που βρίσκονταν στο σημείο παρενέβησαν για να τους απομακρύνουν, καλώντας σε ψυχραιμία.
Οι κατηγορίες και τα στοιχεία της ΕΛΑΣ
Σύμφωνα με την αστυνομία, οι δύο πρώτοι κατηγορούμενοι φέρονται να εμπλέκονται στη φωτιά στα Συχαινά. Ο 19χρονος ομολόγησε ότι άναψε φωτιά με αναπτήρα και υπέδειξε το σημείο έναρξης, ενώ στην κατοχή του 27χρονου βρέθηκε σακίδιο με σπίρτα, αναπτήρα και κινητό. Εντοπίστηκε επίσης μπουκάλι με πιθανό εύφλεκτο υλικό.
Ο τρίτος συλληφθείς και οι φωτογραφίες-ντοκουμέντα
Λίγο πριν τις 7 το απόγευμα οδηγήθηκε στον εισαγγελέα και ο τρίτος συλληφθείς, 25 ετών, που κατηγορείται για εμπρησμό στην περιοχή του Γηροκομείου. Φωτογραφίες-ντοκουμέντα δείχνουν τους τρεις άνδρες λίγο πριν ξεσπάσουν φωτιές στα σημεία όπου κινούνταν.
