Από το γλέντι στον πόνο: Επέστρεφαν από γάμο οι 3 νεκροί στην Εγνατία Οδό

18
Αύγουστος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Τραγωδία εκτυλίχθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας (18/08) στην Εγνατία Οδό, κοντά στα διόδια Ιάσμου στην Ξάνθη, όταν φορτηγό βουλγαρικής καταγωγής συγκρούστηκε με δύο ακινητοποιημένα αυτοκίνητα που βρίσκονταν σε ουρά 600 μέτρων.


Η σφοδρή πρόσκρουση προκάλεσε πυρκαγιά, με αποτέλεσμα τρεις άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους ακαριαία και πέντε να τραυματιστούν, ανάμεσά τους και ο οδηγός του φορτηγού.

Γύριζαν από χαρά σε τραγωδία

Τα δύο ΙΧ είχαν ταξιδέψει από την Ήπειρο στον Έβρο για να παραστούν σε γάμο. Το δυστύχημα σημειώθηκε στην επιστροφή τους, μετατρέποντας ένα χαρμόσυνο γεγονός σε ανείπωτη τραγωδία. Στο δεύτερο όχημα που παρασύρθηκε από τη δύναμη της σύγκρουσης, τρεις επιβάτες πρόλαβαν να βγουν εγκαίρως, αποφεύγοντας σοβαρό τραυματισμό.

Οι επιχειρήσεις διάσωσης

Η φωτιά που προκλήθηκε εξαπλώθηκε και σε αγροτική έκταση περιμετρικά του δρόμου. Η Εγνατία Οδός έκλεισε προσωρινά, με την κυκλοφορία να εκτρέπεται μέσω Κομοτηνής – Πόρτο Λάγους – Ξάνθης, και δόθηκε ξανά σε λειτουργία μετά τις 16:00.

Στο σημείο επιχείρησαν 22 πυροσβέστες με 9 οχήματα, τρία ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και ισχυρές δυνάμεις της Αστυνομίας. Οι τραυματίες μεταφέρθηκαν αρχικά στο Σισμανόγλειο Νοσοκομείο Κομοτηνής, ενώ εξετάζεται η διακομιδή τους στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.

Μιχάλης Χρυσοχοΐδης: Έρχονται 80 επιπλέον αστυνομικοί για πεζές περιπολίες στο κέντρο της Αθήνας

Σημαντική ενίσχυση των αστυνομικών δυνάμεων στην «καρδιά» της πρωτεύουσας…

Βιβλική καταστροφή στη Βενεζουέλα: Ισοπεδώθηκαν πόλεις από διπλό ισχυρότατο σεισμό 7,5 Ρίχτερ

Εφιαλτικές στιγμές βιώνει η Βενεζουέλα μετά το χτύπημα ενός…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ