Η 45χρονη γυναίκα που ενεπλάκη στο τροχαίο με δύο τραυματίες στη Θέρμη την περασμένη Παρασκευή (29/8) αφέθηκε ελεύθερη μετά την απολογία της στον ανακριτή Θεσσαλονίκης. Της επιβλήθηκαν περιοριστικοί όροι, μεταξύ των οποίων η καταβολή εγγύησης 50.000 ευρώ και η απαγόρευση οδήγησης.
Οι περιοριστικοί όροι
Μετά από πολύωρη διαδικασία, ανακρίτρια και εισαγγελέας αποφάσισαν ομόφωνα την προσωρινή ελευθερία της, επιβάλλοντας:
-
απαγόρευση εξόδου από τη χώρα,
-
στέρηση άδειας οδήγησης και απαγόρευση να οδηγήσει οποιοδήποτε όχημα,
-
εμφάνιση σε αστυνομικό τμήμα το πρώτο πενθήμερο κάθε μήνα,
-
καταβολή εγγυοδοσίας 50.000 ευρώ.
Τι υποστήριξε στην απολογία της
Η 45χρονη κατηγορείται για ένα κακούργημα και τρία πλημμελήματα, μεταξύ αυτών επικίνδυνη οδήγηση, εγκατάλειψη και οδήγηση υπό την επήρεια ναρκωτικών. Ωστόσο, απολογούμενη αρνήθηκε τις κατηγορίες. «Δεν ισχύει ότι έτρεχα. Ήμουν και η ίδια χτυπημένη και νοσηλεύτηκα στο ΑΧΕΠΑ», δήλωσε.
Τόνισε πως βρισκόταν σε κατάσταση σοκ και πως δεν εγκατέλειψε τον τόπο του ατυχήματος συνειδητά. «Χαίρομαι που σώθηκαν τα παιδιά και θέλω να ζητήσω ταπεινά συγγνώμη. Σημασία έχει που σωθήκαμε τρεις άνθρωποι, θα ένιωθα τεράστιες τύψεις», ανέφερε.
Η κατάσταση των τραυματιών
Οι δύο νεαροί που τραυματίστηκαν από τη σύγκρουση εξακολουθούν να νοσηλεύονται στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ. Η 26χρονη οδηγός παραμένει στη ΜΕΘ, ενώ ο 28χρονος φίλος της νοσηλεύεται σε απλή κλίνη, αμφότεροι εκτός κινδύνου.
