Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της Τετάρτης στην οδό Καλλιρόης, κοντά στην Ακρόπολη, όταν μια γυναίκα εντόπισε τυχαία ένα βρέφος μόλις 30 ημερών μέσα σε καρότσι σούπερ μάρκετ. Η υπόθεση έχει προκαλέσει θρίλερ, καθώς λίγη ώρα αργότερα εμφανίστηκε γυναίκα που κατήγγειλε στην Αστυνομία ότι της άρπαξαν το παιδί.
Το βρέφος εγκαταλελειμμένο σε καρότσι
Η περαστική που βρήκε το μωρό ειδοποίησε αμέσως την Αστυνομία. Οι δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. έσπευσαν στο σημείο και παρέλαβαν το βρέφος, το οποίο φαινόταν να είναι περίπου ενός μήνα. Άμεσα μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Παίδων, όπου υποβλήθηκε σε ιατρικό έλεγχο και νοσηλεύεται προληπτικά.
Η καταγγελία της μητέρας
Περίπου μία ώρα μετά τον εντοπισμό, εμφανίστηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Καμινίων μια γυναίκα Ρομά, η οποία ισχυρίστηκε ότι το μωρό είναι δικό της. Όπως είπε στους αστυνομικούς, είχε πάει σε σούπερ μάρκετ και άφησε προσωρινά το παιδί σε κάποιον για να το προσέχει. Όταν επέστρεψε, ο άνθρωπος αυτός είχε εξαφανιστεί μαζί με το βρέφος.
Η καταγγελία προκάλεσε νέο κύκλο ερευνών, καθώς οι αρχές προσπαθούν να διασταυρώσουν την αξιοπιστία των ισχυρισμών της γυναίκας.
Έρευνες και κάμερες ασφαλείας
Η Αστυνομία εξετάζει το υλικό από τις κάμερες ασφαλείας της περιοχής προκειμένου να διαπιστώσει τι ακριβώς συνέβη. Το ενδεχόμενο αρπαγής παραμένει ανοιχτό, ενώ δεν αποκλείεται και το σενάριο εγκατάλειψης.
Παράλληλα, οι αρμόδιες υπηρεσίες αναζητούν στοιχεία για το οικογενειακό περιβάλλον της γυναίκας που κατήγγειλε την αρπαγή, προκειμένου να εξακριβώσουν εάν όντως πρόκειται για τη μητέρα του παιδιού και υπό ποιες συνθήκες χάθηκε το βρέφος από την επιτήρησή της.
Σοκ και ερωτήματα
Το περιστατικό έχει προκαλέσει σοκ στην τοπική κοινωνία, καθώς οι εικόνες ενός μωρού παρατημένου σε καρότσι στη μέση του δρόμου γεννούν αναπάντητα ερωτήματα. Οι αρχές τονίζουν ότι προτεραιότητα αυτή τη στιγμή είναι η ασφάλεια του βρέφους και η πλήρης διαλεύκανση της υπόθεσης, που παραμένει ανοιχτή και σε εξέλιξη.
