Δύο ώρες κράτησε η καταδίωξη – θρίλερ στην Αττική Οδό με πρωταγωνιστή τον 20χρονο γιο γνωστού επιχειρηματία, ο οποίος μετά από επικίνδυνες κόντρες με supercar, τραυματισμό αστυνομικού και απίστευτες μανούβρες για να ξεφύγει, συνελήφθη τελικά στο κέντρο της Αθήνας.
Σκηνές κινηματογραφικής καταδίωξης εκτυλίχθηκαν τα ξημερώματα της Κυριακής στην Αττική Οδό, όταν ο 20χρονος γιος επιχειρηματία οδηγούσε πολυτελές αυτοκίνητο έχοντας μαζί του δύο ανήλικες φίλες, ο οποίος στην Αττική Οδό συναντήθηκε με άλλον νεαρό, που οδηγούσε «πειραγμένο» Ford Fiesta, και οι δύο παρέες άρχισαν να κάνουν κόντρες με ταχύτητες που ξεπερνούσαν τα 180 χλμ./ώρα.
Στο ύψος του Κηφισού, αστυνομικοί της Δίωξης Εκβιαστών, που περιπολούσαν στην περιοχή, τους έκαναν σήμα να σταματήσουν.
Ο 20χρονος που οδηγούσε ένα πολυτελές Mercedes GT AMG όχι μόνο δεν πειθάρχησε αλλά πάτησε τέρμα το γκάζι, παραβίασε κόκκινα φανάρια και έπεσε πάνω σε αστυνομικό, τραυματίζοντάς τον σοβαρά. Ο οδηγός του Fiesta ακινητοποιήθηκε αργότερα στο Περιστέρι, όμως ο γιος του επιχειρηματία παραβίασε δύο κόκκινα φανάρια, έκανε επικίνδυνες μανούβρες και χτύπησε αστυνομικό, ο οποίος τραυματίστηκε σοβαρά και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.
Το κρυμμένο supercar και η απολογία
Ακολούθησε καταδίωξη διάρκειας περίπου δύο ωρών. Μετά την καταδίωξη, ο νεαρός μετέβη στα νότια προάστια, όπου έκρυψε το πολυτελές όχημα. Στη συνέχεια πήρε ταξί και γύρισε στο σπίτι του στα βόρεια προάστια. Ειδοποίησε τους γονείς του και, όπως εκτιμά η αστυνομία, σε «κομβόι» οχημάτων μετέφεραν όλοι μαζί το Mercedes, με τον ίδιο να οδηγεί στη μέση.
Τελικά, το αυτοκίνητο εντοπίστηκε στο κέντρο της Αθήνας, κοντά στο Hilton, όπου αστυνομικοί της ΔΙ.ΑΣ. συνέλαβαν τον 20χρονο. Ο ίδιος ισχυρίστηκε με θράσος ότι πέρασε τους αστυνομικούς για… ληστές και πως το αυτοκίνητο είχε μείνει από καύσιμα κάτι που διαψεύστηκε, καθώς βρέθηκε με γεμάτο ρεζερβουάρ.
Οι κατηγορίες και η προσαγωγή στον εισαγγελέα
Στην Ασφάλεια, ο νεαρός εμφανίστηκε αμετανόητος, ισχυριζόμενος ότι μπέρδεψε τους αστυνομικούς με ληστές και πως εγκατέλειψε το αυτοκίνητο επειδή «είχε μείνει από βενζίνη». Ωστόσο, κατά τον έλεγχο, το ρεζερβουάρ βρέθηκε γεμάτο.
Ο 20χρονος αντιμετωπίζει βαριές κατηγορίες, μεταξύ των οποίων απόπειρα ανθρωποκτονίας, επικίνδυνη οδήγηση, παραβίαση κόκκινων σηματοδοτών και σειρά παραβάσεων του ΚΟΚ. Παράλληλα, τα αλκοτέστ έδειξαν ποσότητα 0,15 mg/l, αρκετές ώρες μετά το περιστατικό.
Το πρωί της Δευτέρας οδηγήθηκε στον εισαγγελέα, φορτωμένος με ένα βαρύ κατηγορητήριο και την κοινωνία να παρακολουθεί με οργή μια υπόθεση που θέτει στο μικροσκόπιο την ασυδοσία και την ατιμωρησία.
