Τραγωδία στην Αχαΐα: Τραγωδία σημειώθηκε το βράδυ της Πέμπτης στην Ολυμπία Οδό, στο ύψος της Παναγοπούλας, όταν δύο οχήματα συγκρούστηκαν με σφοδρότητα στο ρεύμα προς Πάτρα.
Η σύγκρουση και η φωτιά
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα δύο αυτοκίνητα συγκρούστηκαν κάτω από συνθήκες που διερευνώνται. Από τη σφοδρή πρόσκρουση, το ένα όχημα τυλίχθηκε στις φλόγες, με τον οδηγό του να ανασύρεται νεκρός και απανθρακωμένος.
Δύο τραυματίες στο νοσοκομείο
Από το δεύτερο όχημα, δύο επιβάτες τραυματίστηκαν και μεταφέρθηκαν εσπευσμένα στο νοσοκομείο. Μέχρι στιγμής δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες για την κατάσταση της υγείας τους.
Έρευνα για τα αίτια
Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής για την κατάσβεση της φωτιάς και η Τροχαία που διενεργεί προανάκριση για τα αίτια του δυστυχήματος. Οι αρχές εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη η μοιραία σύγκρουση.
