Χίος: Προφυλακιστέοι οι δύο Τούρκοι με τα 12.500 κινητά τηλέφωνα

18
Σεπτέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Χίος: Δύο Τούρκοι υπήκοοι που συνελήφθησαν στη Χίο με χιλιάδες κινητά τηλέφωνα κρίθηκαν προφυλακιστέοι, με κοινή απόφαση ανακρίτριας και εισαγγελέα. Η υπόθεση αφορά παράβαση του νόμου περί λαθρεμπορίου και έχει προκαλέσει έντονο ενδιαφέρον λόγω της τεράστιας ποσότητας συσκευών που εντοπίστηκαν.

Η υπόθεση των χιλιάδων κινητών

Οι Αρχές εντόπισαν 4.000 κινητά τηλέφωνα σε ιστιοφόρο που ανήκει στον 62χρονο, καθώς και άλλα 8.500 μέσα σε βαν. Η συνολική αξία τους είχε αρχικά εκτιμηθεί σε περίπου 695.000 ευρώ, με το Δημόσιο να κινδυνεύει να χάσει δασμούς ύψους 166.500 ευρώ – ποσό που υπερβαίνει το όριο των 150.000 ευρώ και δίνει στην υπόθεση χαρακτήρα κακουργήματος.

Οι ισχυρισμοί του 62χρονου

Ο 62χρονος, σύμφωνα με τον συνήγορό του Αλέξη Γεωργούλη, «πήρε την υπόθεση πάνω του», δηλώνοντας ότι εκείνος είχε προμηθευτεί και μετέφερε τα κινητά για να τα περάσει στην Τουρκία. Ο συνήγορος περιέγραψε τον πελάτη του ως συνταξιούχο ναυτικό με οικογένεια και εγγόνια.

Ο 72χρονος και ο ρόλος του

Ο δεύτερος κατηγορούμενος, ηλικίας 72 ετών, είναι οδοντίατρος και – σύμφωνα με τον συνήγορο – βρέθηκε στη Χίο τυχαία, ως γνωστός του 62χρονου. Παρά τις εξηγήσεις, και οι δύο αποφασίστηκε να προφυλακιστούν.

Τι αναμένεται στη συνέχεια

Η υπεράσπιση σκοπεύει να ζητήσει επανατιμολόγηση των κινητών τηλεφώνων, προκειμένου να επανεκτιμηθεί η πραγματική τους αξία και οι πιθανοί δασμοί που θα έχανε το Δημόσιο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ