Σοκ προκαλεί η υπόθεση χρηματισμού στην Κατερίνη, όπου εφοριακός συνελήφθη επ’ αυτοφώρω να παίρνει «φακελάκι» 1.000 ευρώ από ιδιοκτήτη φούρνου, προκειμένου να μην επιβάλει πρόστιμο για παράβαση που εντόπισε σε έλεγχο.
Ο έλεγχος στον φούρνο και η απαίτηση του «φακέλου»
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο εφοριακός μαζί με συναδέλφους του πραγματοποίησαν έλεγχο σε φούρνο της Κατερίνης. Κατά τη διάρκεια του ελέγχου εντοπίστηκε παράβαση που επισύρει χρηματικό πρόστιμο. Μετά το τέλος της διαδικασίας, ο συγκεκριμένος υπάλληλος πλησίασε τον επιχειρηματία και του ζήτησε το ποσό των 1.000 ευρώ, προκειμένου – όπως είπε – να «εξαφανίσει» το πρόστιμο.
Η καταγγελία και η παγίδα στον εφοριακό
Ο ιδιοκτήτης του φούρνου δεν υπέκυψε στον εκβιασμό και απευθύνθηκε στις Αρχές. Σε συνεργασία με την υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Βορείου Ελλάδος, στήθηκε παγίδα στον εφοριακό. Ο επιχειρηματίας κανόνισε συνάντηση μαζί του και του παρέδωσε τα προσημειωμένα χαρτονομίσματα που είχε ζητήσει.
Η σύλληψη επ’ αυτοφώρω
Την ώρα που ο εφοριακός παραλάμβανε τα χρήματα, οι αστυνομικοί επενέβησαν και τον συνέλαβαν επ’ αυτοφώρω. Ο κατηγορούμενος οδηγήθηκε στην Αστυνομική Διεύθυνση, ενώ σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για χρηματισμό.
Η υπόθεση έχει πάρει τον δρόμο της Δικαιοσύνης, ενώ ο εφοριακός αναμένεται να απολογηθεί ενώπιον του αρμόδιου εισαγγελέα.
