Νέα αναβολή στη δίκη του καρδιοχειρουργού με το «φακελάκι» στο Ιπποκράτειο – Νοσηλεύεται στη ΜΕΘ

22
Σεπτέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Αναβολή για τις 27 Ιανουαρίου 2026 πήρε η δίκη του διευθυντή της καρδιοχειρουργικής κλινικής στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο, που κατηγορείται για δωροληψία μετά τη σύλληψή του επ’ αυτοφώρω με προσημειωμένα χαρτονομίσματα ύψους 3.000 ευρώ.

Επικαλέστηκε λόγους υγείας

Η υπεράσπιση του κατηγορούμενου ζήτησε αναβολή, επικαλούμενη σοβαρά προβλήματα υγείας. Σύμφωνα με έγγραφο που κατατέθηκε από το Κωνσταντοπούλειο Νοσοκομείο «Αγία Όλγα», ο καρδιοχειρουργός νοσηλεύεται στη ΜΕΘ λόγω καρδιολογικού προβλήματος. Στο δικαστήριο κατέθεσε και η αδερφή του, υποστηρίζοντας ότι ο γιατρός είναι χρόνιος καρδιοπαθής.

Οι αντιδράσεις της άλλης πλευράς

Η πλευρά της γυναίκας που έκανε την καταγγελία για χρηματισμό χαρακτήρισε «προσχηματικό» τον λόγο της αναβολής, ζητώντας να διερευνηθεί εάν πράγματι ο κατηγορούμενος νοσηλεύεται. Υπενθύμισε δε ότι σε προηγούμενη συνεδρίαση είχε προσκομίσει χαρτί του ΚΑΤ επικαλούμενος πτώση από καρέκλα, με την υπεράσπιση να απαντά ότι η πτώση σχετιζόταν με τα καρδιολογικά του προβλήματα.

Το χρονικό της υπόθεσης

Ο καρδιοχειρουργός συνελήφθη επ’ αυτοφώρω, ύστερα από καταγγελία συγγενών ασθενούς, όταν παρέλαβε τα προσημειωμένα χαρτονομίσματα. Κατηγορείται για δωροληψία υπαλλήλου και αντιμετωπίζει σοβαρές ποινικές συνέπειες εφόσον κριθεί ένοχος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Κυριάκος Μητσοτάκης: Μέσα στην επόμενη διετία ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης – 350 εκατ. ευρώ για τη διαστημική πολιτική

Τη βεβαιότητα ότι η Ελλάδα έχει πραγματοποιήσει «σημαντικά βήματα,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ