Αναβολή για τις 27 Ιανουαρίου 2026 πήρε η δίκη του διευθυντή της καρδιοχειρουργικής κλινικής στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο, που κατηγορείται για δωροληψία μετά τη σύλληψή του επ’ αυτοφώρω με προσημειωμένα χαρτονομίσματα ύψους 3.000 ευρώ.
Επικαλέστηκε λόγους υγείας
Η υπεράσπιση του κατηγορούμενου ζήτησε αναβολή, επικαλούμενη σοβαρά προβλήματα υγείας. Σύμφωνα με έγγραφο που κατατέθηκε από το Κωνσταντοπούλειο Νοσοκομείο «Αγία Όλγα», ο καρδιοχειρουργός νοσηλεύεται στη ΜΕΘ λόγω καρδιολογικού προβλήματος. Στο δικαστήριο κατέθεσε και η αδερφή του, υποστηρίζοντας ότι ο γιατρός είναι χρόνιος καρδιοπαθής.
Οι αντιδράσεις της άλλης πλευράς
Η πλευρά της γυναίκας που έκανε την καταγγελία για χρηματισμό χαρακτήρισε «προσχηματικό» τον λόγο της αναβολής, ζητώντας να διερευνηθεί εάν πράγματι ο κατηγορούμενος νοσηλεύεται. Υπενθύμισε δε ότι σε προηγούμενη συνεδρίαση είχε προσκομίσει χαρτί του ΚΑΤ επικαλούμενος πτώση από καρέκλα, με την υπεράσπιση να απαντά ότι η πτώση σχετιζόταν με τα καρδιολογικά του προβλήματα.
Το χρονικό της υπόθεσης
Ο καρδιοχειρουργός συνελήφθη επ’ αυτοφώρω, ύστερα από καταγγελία συγγενών ασθενούς, όταν παρέλαβε τα προσημειωμένα χαρτονομίσματα. Κατηγορείται για δωροληψία υπαλλήλου και αντιμετωπίζει σοβαρές ποινικές συνέπειες εφόσον κριθεί ένοχος.
