Σοκ προκαλεί περιστατικό βίας σε δρομολόγιο λεωφορείου Βάρκιζα – Βάρη, όπου το βράδυ της Δευτέρας (25/8) επιβάτης επιτέθηκε στον οδηγό, τον ξυλοκόπησε άγρια και του έσπασε τη γνάθο. Ο καβγάς ξεκίνησε λόγω των αραιών δρομολογίων και κατέληξε σε σοβαρό τραυματισμό του εργαζόμενου, με βίντεο να καταγράφει τη στιγμή της επίθεσης.
Το περιστατικό και η στιγμή της επίθεσης
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Live You», η ένταση ξέσπασε μετά από λογομαχία ανάμεσα στον οδηγό και τον επιβάτη. Ο οδηγός αντέδρασε στις φραστικές επιθέσεις και η κατάσταση βγήκε εκτός ελέγχου.
Ο επιβάτης, που σύμφωνα με μαρτυρίες φαινόταν μεθυσμένος, κινήθηκε προς τον οδηγό, τον γρονθοκόπησε και τον κλώτσησε, προκαλώντας του σοβαρά τραύματα στο πρόσωπο. «Μου επιτέθηκε με μπουνιές και κλωτσιές», δήλωσε ο οδηγός, ο οποίος κατέληξε στο νοσοκομείο με σπασμένη γνάθο.
Οι μαρτυρίες και το βίντεο
Μια γυναίκα επιβάτης κατέγραψε σε βίντεο τη στιγμή της επίθεσης, ακούγεται μάλιστα να φωνάζει: «Καλέστε την αστυνομία, τα έχω όλα σε βίντεο». Το οπτικό υλικό δείχνει τον καβγά να κλιμακώνεται μέσα σε δευτερόλεπτα, με τους υπόλοιπους επιβάτες να προσπαθούν να συγκρατήσουν τον δράστη.
Ο Γενικός Γραμματέας του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ, Φώτης Νικολακόπουλος, ανέφερε ότι ο επιβάτης χτύπησε την μπροστινή πόρτα, στη συνέχεια επέστρεψε προς τον οδηγό και τον γρονθοκόπησε βίαια, με αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό του.
Το περιστατικό έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις και αναδεικνύει για ακόμη μία φορά τα προβλήματα ασφάλειας στα αστικά μέσα μεταφοράς. Οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΑ ζητούν μέτρα προστασίας, καθώς οι επιθέσεις σε οδηγούς το τελευταίο διάστημα πληθαίνουν, θέτοντας σε κίνδυνο όχι μόνο τους ίδιους, αλλά και τους επιβάτες.
