Τις φήμες που τη θέλουν να σχεδιάζει την ίδρυση πολιτικού φορέα διέψευσε η Μαρία Καρυστιανού, πρόεδρος του Συλλόγου Πληγέντων Δυστυχήματος Τεμπών. Η ίδια, μιλώντας στην Καθημερινή, ξεκαθάρισε ότι δεν σκοπεύει να οργανώσει η ίδια κάτι τέτοιο, αν και παραδέχτηκε πως συμμερίζεται την αγωνία μεγάλου μέρους της κοινωνίας για την ανάγκη ενός νέου πολιτικού οράματος.
«Δεν θα το οργανώσω εγώ»
Η κ. Καρυστιανού τόνισε ότι, μετά την απώλεια του παιδιού της στα Τέμπη, τα ζητήματα του κράτους δικαίου την αγγίζουν πολύ περισσότερο, ωστόσο ξεκαθάρισε: «Εγώ δεν θα οργανώσω κάτι, ούτε έχω τον χρόνο για κάτι τέτοιο. Επιθυμώ πάντως, όπως ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας, να δω κάτι καινούριο. Είμαι και εγώ στο 25%», είπε, αναφερόμενη σε πρόσφατες δημοσκοπήσεις.
Αναζητώντας κάτι με όραμα και σχέδιο
Η πρόεδρος του Συλλόγου Πληγέντων υπογράμμισε ότι θα στήριζε μια νέα πολιτική πρωτοβουλία μόνο εάν αυτή χαρακτηρίζεται από συνέπεια και σταθερότητα: «Αν αυτό που ονειρεύομαι το δω να προκύπτει, με όραμα και σχέδιο, γιατί να μη συμφωνήσω και να μην το καλοδεχτώ, χωρίς απαραίτητα να είμαι μέρος του;».
«Φωνάζουμε για δικαιοσύνη»
Αναφερόμενη στη συνεχιζόμενη δικαστική έρευνα για την τραγωδία των Τεμπών, σημείωσε ότι ούτε οι οικογένειες ούτε η κοινωνία αντέχουν την ιδέα μιας δίκης με ελλιπή δικογραφία. Υπενθύμισε μάλιστα ότι 74 συγγενείς θυμάτων κατέθεσαν υπόμνημα στον εισαγγελέα Εφετών ζητώντας να μην κλείσει η ανάκριση, καθώς θεωρούν ότι λείπουν κρίσιμα στοιχεία και μαρτυρίες.
Κριτική στο πολιτικό σύστημα
Η κ. Καρυστιανού στάθηκε στην ανάγκη πολιτικής αλλαγής, κατηγορώντας το υφιστάμενο σύστημα ότι δεν μπορεί να αφουγκραστεί τις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας: «Δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα συνεχίσουμε να ζούμε σε ένα τέτοιο πολιτικό σύστημα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Μας ενδιαφέρει μόνο η δικαίωση»
Κλείνοντας, επεσήμανε ότι η κινητοποίηση οικογενειών και πολιτών δείχνει ένα ελπιδοφόρο μήνυμα: «Τόσο οι οικογένειες των θυμάτων όσο και η κοινωνία συμπεριφερόμαστε πλέον ως πολιτικά όντα. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η δικαίωση, τίποτε άλλο».
